ساختمان خانه مطبوعات خراسان جنوبی به بهره‌برداری رسید

ساختمان خانه مطبوعات و رسانه خراسان جنوبی به مناسبت هفته دولت با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، فاز اول ساختمان خانه مطبوعات و رسانه های خراسان جنوبی عصر امروز(۷ شهریور) همزمان با ششمین روز از هفته دولت با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان جنوبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان و خبرنگاران به بهره برداری رسید. 

 

«سمانه سالاری»، مدیر خانه مطبوعات و رسانه های خراسان جنوبی در آیین افتتاح این ساختمان گفت: خراسان جنوبی از اولین استان های کشور است که صاحب خانه می شود. در این مرحله فضای اداری خانه مطبوعات در ۱۵۰ متر زیربنا افتتاح شد و در فاز دوم مهمانسرا و در مرحله سوم مجموعه کنفرانسی پیشرفته ساختمان خانه مطبوعات و رسانه های استان احداث می شود. 

 

وی در ادامه زمان آغاز فاز اول پرژه را در سال ۹۷ بیان و اضافه کرد: تاکنون ۹۲۶ میلیون تومان اعتبار برای ساختمان خانه مطبوعات هزینه شده است.


سالاری افزود: در فاز بعدی مهمان سرای خانه مطبوعات و رسانه های استان برای اسکان مهمانان شهرستانی احداث خواهد شد.

 

مدیر خانه مطبوعات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه احداث مجموعه کنفرانسی پیشرفته در مرحله بعد در دستور کار است، عنوان کرد: در فضای اداری موجود امکان برگزاری جلسه های خانه مطبوعات و رسانه های استان همچنین نشست های مطبوعاتی دستگاه ها فراهم شده است.


به گفته وی با تامین و تکمیل زیرساخت های لازم امکان استفاده خبرنگاران از فضای اداری و اینترنت و... فراهم می شود. 


سالاری تاکید کرد: خراسان جنوبی از معدود و اولین استان ها در کشور است که صاحب خانه و ساختمان شده است و انشاالله با پیگیری و کمک استانداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و وزارتخانه فاز بعدی آن نیز اجرا و در اختیار خبرنگاران قرار گیرد تا زمینه فیزیکی خدمت رسانی به آن ها میسر شود.

 

کد خبر 1210651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha