مسئولان با تغییر رویکردها و حرکت جهادی عملکرد خود را با دولت هم تراز کنند

حجت‌الاسلام روحانی با تاکید بر اینکه رؤسای ادارات باید عملکرد خود را زیر ذره بین قرار داده و در مورد آن از مردم نظرسنجی کنند گفت: مسئولان و مدیران باید با تغییر رویکردها و با حرکت جهادی عملکرد خود را با دولت انقلابی هم تراز کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (دوشنبه، ۷ شهریور) با حضور در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان رودسر اظهار داشت: امیدواریم در این مجموعه شاهد تحرک و تحولات اساسی در زمینه‌های مختلف از جمله ساماندهی و توسعه تعاونی‌ها باشیم.

 

امام جمعه شهرستان رودسر از حضور میدانی مدیر تعاون شهرستان ابراز خرسندی کرد و با بیان اینکه انتظارات از این مجموعه بسیار بالاست عنوان کرد: تلاش‌های اداره تعاون شهرستان در بخش حمایت از قشر کارگر با رعایت حقوق کارفرمایان خوب است و امیدواریم از تجربیات گذشته هم در بهبود هرچه بیشتر شرایط استفاده شود.

 

روحانی در ادامه ضمن گرامیداشت هفته تعاون تصریح کرد: هر کدام از ما که پشت میزی نشسته‌ایم در این دولت انقلابی، مردمی و حزب‌اللهی مسئولیتی خاص بر عهده داریم بنابراین باید با تغییر رویکردها و با حرکت جهادی عملکردها با دولت انقلابی و میدانی سیزدهم هم تراز شود.

 

وی با تاکید بر اینکه رؤسای ادارات نظیر اداره تعاون باید هر از چند گاهی عملکرد خود را زیر ذره بین قرار داده و در مورد آن از مردم نظرسنجی کنند افزود: نباید از انتقاد مردم بترسید و اگر آنان اشکالی به عملکردتان وارد کردند باید با انجام بازرسی‌ها در جهت برطرف کردن آن نقیصه تلاش کنید.

 

امام جمعه شهرستان رودسر همچنین در ادامه به مناسبت هفته دولت با فرماندار شهرستان رودسر هم دیداری داشت و در این دیدار عنوان کرد: یاد و خاطره همه شهدای دولت و شهدای کارمند را گرامی میداریم و امیدواریم راه این شهدا پررهرو باشد تا در قیامت شرمنده آنان نشویم.

 

روحانی هفته دولت را به فرماندار شهرستان رودسر و همه تلاشگران قوه مجریه تبریک گفت و اضافه کرد:‌ در حاکمیت سه دهه اصلاحات زیرساخت‌های اقتصادی کشور و مردم ویران شد و دولت انقلابی وضعیتی کاملا آشفته و به هم ریخته را از آنان تحویل گرفت.

 

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم در کمتر از یکسال گذشته در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تلاش وافری داشته است یادآور شد: انتظارات از دولت و خدمتگذاران بسیار زیاد است و مردم توقع دارند مشکلات یک شبه حل شود بنابراین مسئولیت سنگینی بر عهده دولتمردان قرار داده شده است.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با تاکید بر اینکه نهاد امامت برخلاف گذشته که مظلوم واقع شده بود تمام قد در خدمت دولت انقلابی است و همه نوع همکاری و مشارکت را دارد اذعان کرد: حرکت‌های جهادی رئیس جمهور انقلابی به همه مسئولان و مدیران تاکید کرد که در خدمت به مردم حتی طوفان شن هم مانع ایجاد نمی‌کند.

 

* افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات شهرستان رودسر در سال ۱۴۰۱

«محمدرضا شهاب زاده» نیز در این دیدار با تاکید بر اینکه نیروی انسانی بزرگترین سرمایه‌های هر کشوری هستند یاد شهدای اسلام و انقلاب را گرامی داشت و  عنوان کرد: خوشبختانه دولت امروز ما به همان دوران ابتدای انقلاب بازگشته است و دلسوزانه دغدغه خدمت به مردم دارد. 

 

فرماندار شهرستان رودسر از نهاد امامت هم به خاطر همراهی‌ها و مساعدت‌هایی که با دولتمردان برای رفع مشکلات مردم دارند به شکل ویژه تقدیر و تشکر کرد و افزود: این حضور و حمایت‌ها برای ما مسئولان و خدمتگذاران به اسلام و نظام واقعا قوت قلب محسوب می‌شود و باید شکرگزار چنین نعمت‌هایی باشیم که نصیبمان شده است.

 

وی اتحاد و همگرایی را حلال بسیاری از مشکلات کشور دانست و با بیان اینکه دولت خدمتگذار واقعا از جان و دل مایع گذاشته است افزود: در اوایل شروع به کار دولت انقلابی حجم زیادی از پروژه‌ها در سطح کشور، استان و شهرستان نیمه کاره رها شده بود و آرامش لازم هم وجود نداشت که خوشبختانه با استقرار فضای همدلی رفته رفته درصدد رفع معضلات و مشکلات برآمدیم.

 

وی ضمن اشاره به تلاش‌های شبانه روزی که برای حل مشکل بی آبی برخی از مناطق شهرستان رودسر انجام شده اضافه کرد: اختلاف سلایق طبیعی است از طرفی انتقاد از عملکرد مسئولان و مدیران باید سازنده و دلسوزانه باشد زیرا در غیر اینصورت هیچ منفعتی به کشور و مردم نخواهد رسید.

 

فرماندار شهرستان رودسر ائمه جماعت را امین مردم خواند و خاطرنشان کرد: اتفاقات و خبرهای بسیار خوبی در راه است که یک نمونه آن افزایش ۱۰۰ درصدی اعتبارات شهرستان در سال ۱۴۰۱ است.

کد خبر 1210655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha