آغاز طرح اوقات فراغت تابستانی با شعار شادی آموزش و معنویت در مسجد

رضا اسکندری گفت: طرح اوقات فراغت تابستانی با شعار شادی، آموزش و معنویت در مسجد از امروز آغاز شده و تا ۳۱ شهریورماه ادامه دارد.

«رضا اسکندری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از آغاز طرح اوقات فراغت خبر داد و گفت: این طرح با شعار شادی، آموزش و معنویت در مسجد از امروز آغاز شده و تا ۳۱ شهریورماه ادامه دارد.

 

رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت افزود: طرح اوقات فراغت همراه با برنامه های متنوع در زمینه علمی و آموزشی، دینی، هنری، ورزشی در حال برگزاری است.

 

وی بیان کرد: در زمینه علمی و آموزشی کلاس های تقویتی ریاضی، زبان، دیکته نویسی و نامه نگاری برگزار می‌شود.

 

اسکندری ابراز کرد: دوره های آموزش قرآن کریم، نهج البلاغه، صحت قرائت نماز و مداحی از جمله برنامه های حوزه دین و مذهب هستند که در این طرح به کودکان و نوجوانان آموزش داده می شوند.

 

رابط کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) مسجد امام علی (ع) اسفندقه جیرفت ادامه داد: در حوزه هنر نیز دوره های آموزش نقاشی، خوشنویسی و تئاتر با حضور مربیان مجرب در حال برگزاری است.

 

وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز برنامه های ورزشی در رشته های هفت سنگ، برج هیجان، فوتبال و کوهنوردی به صورت مجزا برای دختران و پسران نوجوان برگزار می‌شود.

 

اسکندری در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم با برگزاری طرح اوقات فراغت تابستانی در یک دوره یک ماهه بتوانیم علاوه بر غنی سازی اوقات فراغت اعضای کانون، زمینه شکوفایی استعدادهای آنها را فراهم کنیم.

کد خبر 1210673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha