۲۸ طرح عمرانی در شهرستان جاجرم افتتاح شد

همزمان با ششمین روز از هفته دولت، ۲۸ طرح عمرانی با اعتبار هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال با حضور استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولان در شهرستان جاجرم افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدرضا حسین نژاد» استاندار خراسان شمالی عصر امروز دوشنبه در گلزار شهدا شهر سنخواست گفت: به زودی با شکل گیری ناحیه صنعتی برای پیشرفت صنعت شهر سنخواست و راه اندازی مجتمع دامداری شاهد رونق این منطقه خواهیم بود.
 

وی به اقدامات شاخص دولت در اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها اشاره کرد و افزود:  دشمن امید داشت تا با اجرای این طرح،  در درون نظام شاهد اتفاقاتی باشیم در حالیکه مردم ایران برای دین، اصلاح و ارزش های اسلامی قیام کرده اند اما مدیران هم باید تلاش و همت لازم برای حل مشکلات مردم داشته باشند.

 

پروژه توسعه واحد سود و تبخیر آلومینای ایران یکی از پروژه های افتتاحی شهرستان جاجرم طی امروز بود که با افتتاح فاز توسعه سود، ۹ هزار تُن سالیانه به تولیدات این بخش افزوده می شود که خوشبختانه با اعتبارات ۸۷ میلیارد تومانی،  این پروژه کاملا بومی سازی بوده و توسط متخصصان خود مجموعه راه اندازی شده است.

 

افتتاح شرکت تولید بتن سیال و پروژه تولیدی پوره لاستیک از لاستیک های بازیافتی از دیگر مهمترین طرح های هفته دولت امسال در جاجرم است.

 

گفتنی است؛ طی هفته دولت امسال ۷۴۳ طرح با اعتبار هزار و ۹۴۸ میلیارد در این استان بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می شود که از مجموع آن ۳۶ پروژه با اعتبار ۹۴۸ میلیارد تومان مربوط به کلنگ زنی و ۷۰۷ طرح با اعتبار هزار میلیارد تومان مربوط به بهره برداری است.

 

 

کد خبر 1210703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha