افتتاح ۴ طرح عمرانی وکشاورزی در بخش مرکزی آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از افتتاح چهار طرح عمرانی وکشاورزی در بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: همزمان با هفته دولت، چهار طرح عمرانی و کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۸۲ میلیارد و ۴۳۹ میلیون ریال در بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل به بهره برداری رسید.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: این طرح ها شامل سیستم آبیاری کم فشار نوش آباد، زیرسازی و آسفالت معابر روستاهای محمدآباد و یزدل و جدول‌گذاری و کف فرش معابر روستای یزدل است.

 

رضایی ادامه داد: طرح آبیاری کم فشار در ۱۲۰ هکتار از زمین مزرعه‌ای در شهر نوش آباد بخش مرکزی با هزینه‌ای بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۴۳۹ میلیون ریال به بهره برداری رسیده و راه حل میانه‌ای بین سیستم بارانی و قطره‌ای است که امکان دستیابی به راندمان توزیع آب در مزارع تا حد ٩۵ درصد در شرایط اجرای خوب را فراهم می کند.

 

فرماندار آران و بیدگل اظهار داشت: زیرسازی و آسفالت معابر روستای محمدآباد و یزدل بخش مرکزی شهرستان آران و بیدگل از دیگر پروژه های افتتاح شده بخش مرکزی است که با اعتباری بالغ بر ۵۷ میلیارد ریال توسط دهیاری و شورای اسلامی و اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان اجرا شده است.

 

رضایی بیان داشت: همچنین جدول‌گذاری و کف فرش معابر روستای یزدل بخش مرکزی به متراژ ۱۲۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال از دیگر طرح های افتتاح شده بخش مرکزی آران و بیدگل در هفته دولت است.

کد خبر 1210708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha