برگزاری نشست برنامه ریزی بزرگداشت آیت الله ناصری در آران و بیدگل

نشست ستاد برنامه ریزی بزرگداشت ارتحال آیت الله محمدعلی ناصری در ستاد نماز جمعه آران و بیدگل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل،نشست ستاد برنامه ریزی بزرگداشت ارتحال آیت الله محمدعلی ناصری در ستاد نماز جمعه آران و بیدگل برگزار شد.

 

این نشست با حضور حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی امام جمعه ، علی اکبر رضایی فرماندار آران و بیدگل، مدیرکل امور اقتصادی استانداری اصفهان و جمعی از مدیران و مسئولین شهرستانی در دفتر امام جمعه آران و بیدگل برگزار شد.

 

امام جمعه آران و بیدگل در این نشست، با اشاره به شخصیت علمی و اخلاقی آیت الله ناصری، وی را زاهد پارسا و عارف بالله و پناهگاه و پشتیبان رزمندگان در انقلاب و دوران جنگ تحمیلی خواند و تاسیس مراکز حساس و مهم درمانی آموزشی و... را از یادگارهای این عالم فرزانه عنوان کرد و بر لزوم بزرگداشت شخصیت های علمی و معنوی تاکید کرد.

 

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی با اشاره به تشییع باشکوه و بی نظیر آیت الله ناصری گفت: تجلیل از علما، خودسازی، جامعه سازی و فرهنگ سازی است و باید برای بزرگداشت آیت الله ناصری با همکاری همه نهادها و مردم برنامه ویژه ای تدارک دیده شود.

 

در ادامه این نشست، در خصوص نحوه برگزاری مراسم بزرگداشت این عالم فرزانه در آران و بیدگل بحث و تبادل نظر شد و مقرر شد این مراسم چهارشنبه ۹ شهریور ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در مصلای نماز جمعه آران و بیدگل برگزار شود.

کد خبر 1210720

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha