انهدام ۱.۸ میلیارد تومان موادغذایی و لوازم آرایشی در گلستان

ممشلی گفت: از ابتدای امسال یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان کالای سلامت محور شامل مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی در استان گلستان منهدم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد ممشلی» امروز در نشست خبری اظهارکرد: سازمان اموال تملیکی امین اموال دولت و حافظ حقوق مردم است. این سازمان وظیفه دارد کالاهایی که دارای شرایط خاص بوده و در اختیار دولت است را تعیین تکلیف کند.

 

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گلستان گفت: کالاهایی که قرار بوده در یک زمان مشخص از گمرکات ترخیص شوند اما این کار انجام نشده است به عنوان کالای متروکه در اختیار این سازمان قرار می‌گیرد تا نسبت به تعیین تکلیف آنها اقدام شود.

 

وی افزود: استرداد، انهدام و فروش سرنوشت کالاهایی است که در اختیار سازمان اموال تملیکی قرار می‌گیرد. از ابتدای امسال یک میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان کالای سلامت محور شامل مواد غذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی در استان منهدم شده است.

 

ممشلی گفت: در مدت مشابه سال گذشته ارزش مجموع کالاهایی که منهدم شده است بالغ بر ۵۳۰ میلیون تومان بوده است.

 

وی افزود: از ابتدای امسال ۴۸ فقره پرونده برای نگهداری امانی کالاها داشتیم که پس از صدور دادنامه استرداد شد. ارزش این کالاها ۳ میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان بود که این عدد در مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود.

 

 

کد خبر 1210721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha