شهیدان رجایی و باهنر عمارهای اسلام بودند

حجت الاسلام صباغیان با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر عمارهای اسلام بودند، گفت: شهید رجایی و شهید باهنر از جنس مردم و ساده زیست بودند و در طول عمرشان تغییری نکردند واین شهدای بزرگوار به معنای واقعی عبد خدا بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «حسن صباغیان» شامگاه(۷ شهریور) در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهدای هفته دولت در زیرکوه اظهار داشت: صاحبان نفس مطمئنه به جایگاهی می رسند که خدا آن ها را به سوی خودش فرا می خواند.

 

امام جمعه زیرکوه در خصوص شهید رجایی عنوان کرد: شهید رجایی چنین شخصیتی بود یعنی به درجات رضا و خشنودی رسیده بود و مشمول رحمت الهی و نگاه خداوند متعال شد.

 

وی با بیان اینکه ولایتمدار واقعی مثل هارون‌مکی است، ادامه داد: این فرد آن قدر پیرو ولایت و امامت بود که با اشاره امام(ع) وارد تنور آتش می شود و نه نیاورد و فرمان و حرف ولایت را روی چشم خود گذاشت و بی چون و چرا اجرایی کرد.

 

حجت الاسلام صباغیان در ادامه بیان داشت: شهید رجایی از جنس همچنین انسان‌هایی ولایت مدار بود و با مطالعه زندگی شهدایی همچون شهید صیاد شیرازی و شهید سلیمانی می توانید معرفت و شناخت را مشاهده و حس کنید.

 

امام جمعه زیرکوه با بیان اينکه یکی از کسانی که این ملازمت را به کمال در صدر اسلام به فرمایش رهبر معظم انقلاب اثبات کرد عمار بود، افزود: شهیدان رجایی و باهنر عمارهای اسلام بودند و به معنای واقعی اسلام را شناختند.

 

وی با تاکید بر اینکه مردمی بودن از ویژگی های شهید رجایی بود، عنوان کرد: شهید رجایی و شهید باهنر از جنس مردم و ساده زیست بودند و در طول عمرشان تغییری نکردند واین شهدای بزرگوار به معنای واقعی عبد خدا بودند.

 

 

 

کد خبر 1210734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha