زائران در مرز مهران ساماندهی شده اند/ مرز بسته است

شفیعی با بیان اینکه در حال حاضر مرز مهران بسته است، گفت: زواری که در پایانه مرزی در هنگام بسته شدن مرز حضور داشتند ساماندهی و به مراکز اسکان از جلمه مساجد هدایت شده اند.

«علی عباس شفیعی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، با بیان اینکه هم اکنون وضعیت در مرز مهران عادی است، اظهار کرد: با اعلام مسئولان وزارت کشور مرزهای کشور به سمت عراق از جمله مرز مهران تا اطلاع ثانوی به دلیل ناآرامی های کشور عراق بسته است.

 

وی با بیان اینکه زائرانی که در پhیانه مرزی مهران حضور داشتند با تلاش  همکاران و مجموعه های مختلف ساماندی شده اند، ابراز کرد: به زوار عتبات عالیات و اربعین حسینی توصیه می شود که فعلا از تردد به سمت مرز مهران خودداری کنند.

 

فرماندار مهران با اشاره به اینکه مرز مهران برای خروج زوار فعلا بسته است، گفت: تمهیدات و هماهنگی های لازم برای اسکان زوار در نظر گرفته شده است و همچنین با هماهنگی های انجام شده از تردد زوار به سمت مهران جلوگیری می شود.

 

گفتنی است، در حال حاضر با حضور نیروهای انتظامی در ایست و بازرسی های محورهای مختلف استان به سمت مرز مهران، از حرکت زوار به سمت مرز مهران جلوگیری می شود.

 

 

کد خبر 1210751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha