میزبانی موکب مسجد فاطمیه از جاماندگان اربعین؛ از پذیرایی تا توزیع بسته‌های فرهنگی

حجت‌الاسلام والمسلمین نعمتی گفت: موکب مسجد فاطمیه در مسیر مراسم جاماندگان پیاده‌روی اربعین از ساعت ۶ صبح تا ۲۰ به عاشقان حضرت سیدالشهدا (ع) خدمت‌رسانی می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین «حسین نعمتی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه مجمع دینی مسجد فاطمیه (واقع در تهران، خیابان 17 شهریور، خیابان آذرباد) با همراهی پایگاه بسیج این مسجد موکب حضرت فاطمه زهرا (س) را در روز اربعین حسینی (26 شهریور ماه 1401) از ساعت شش صبح تا 20 در خیابان 17 شهریور برپا می کند، اظهار کرد: خدمات مختلفی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی طی این 14 ساعت به شرکت کنندگان در این مراسم معنوی ارائه می شود.

 

امام جماعت مسجد فاطمیه افزود:  شربت، کیک، تکه های برش زده هندوانه و آب از ابتدای صبح تا پایان زمان برگزاری مراسم جاماندگان پیاده روی اربعین میان مردم توزیع می شود.

 

وی گفت: هزار وعده صبحانه که شامل نان، پنیر و خرما است در ابتدای صبح روز اربعین حسینی میان مردم توزیع می شود. هزار و 500 وعده ناهار نیز از ساعت 13 و 30 دقیقه میان مردم توزیع خواهد شد. بسته بندی و توزع این وعده های غذایی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی صورت می گیرد.

 

نعمتی گفت: نماز جماعت ظهر و عصر در خیابان آذرباد و در کنار موکب حضرت فاطمه زهرا (س) اقامه می شود و پس از آن، حجت الاسلام والمسلمین محمدی، سخنرانی و جمعی از ذاکران اهل بیت(ع) مداحی می کنند. طی مدت زمان برگزاری مراسم نیز تعدادی بسته فرهنگی با موضوع اربعین حسینی میان مردم توزیع می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: غرفه پاسخگویی به شبهات دینی و مشاوره مذهبی نیز از ساعت 10 صبح تا 19 در کنار موکب مسجد فاطمیه و در مسیر برگزاری همایش جاماندگان پیاده روی اربعین برپا است و سه روحانی طی این مدت زمانی به سوالات مردم در حوزه های مختلف پاسخ می دهند.

کد خبر 1210777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha