آبرسانی به روستاهای شهرستان زیرکوه آغاز شد

رادمهر جانشین قرارگاه جهادی حضرت یونس (ع) گفت: در راستای رزمایش جهاد مقدس آبرسانی به روستاهای شهرستان زیرکوه با همکاری قرارگاه جهادی یونس (ع) آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجتبی رادمهر» امروز (۸ شهریور) در جمع خبرنگاران از حضور اعضای این قرارگاه جهادی در خراسان جنوبی و حضور در رزمایش جهاد مقدس خبر داد و افزود: قرارگاه جهادی یونس دارای گروه های جهادی در زمینه های مختلف از جمله پزشکی، عمرانی، فرهنگی، دامپزشکی، کشاورزی و ... است.

 

جانشین قرارگاه جهادی حضرت یونس(ع) در تهران بیان کرد: این قرارگاه جهادی از سال ۱۳۹۰ شهرستان زیرکوه را به عنوان منطقه هدف قرار داده و هر ساله در این منطقه حضور و برای محرومیت زدایی فعالیت دارد.

 

رادمهر عنوان کرد: در حال حاضر حدود ۲ هفته می شود اعضای قرارگاه جهادی حضرت یونس (ع) در شهرستان زیرکوه حضور دارند و قرار است کار آبرسانی، اصلاح و توسعه شبکه آب روستایی را برای سه روستای شهرستان زیرکوه انجام شود که کار گلنک زنی به این سه روستا روز گذشته انجام شده است.

 

وی با بیان اینکه آبرسانی به روستاهای دزگ، پیچکان و کاسکان در راستای جهاد آبرسانی است، اظهار کرد: این اقدام با مشارکت قرارگاه جهادی حضرت یونس (ع)، بسیج سازندگی، آب و فاضلاب و بنیاد علوی انجام می شود.

 

جانشین قرارگاه جهادی حضرت یونس(ع) گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر بحث آب شرب و آب کشاورزی جزو نیازهای اولیه مردم مناطق روستایی است، استقبال و همکاری مردم در اجرای این پروژه ها بسیار خوب است.

 

رادمهر با بیان اینکه کارجهادی در مناطق روستایی برکات روحی و معنوی زیادی برای جهادگران دارد، خاطرنشان کرد: تمام هدف جهادگران از حضور در مناطق روستایی و فعالیت جهادی این است که اندکی دِین خود را به انقلاب اسلامی ادا کرده و قطره ای آب پای درخت انقلاب ریخته شود.

 


 

کد خبر 1210779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha