بیمارستان بنت الهدی بجنورد منتقل می شود

فرماندار بجنورد گفت: با توجه به نیاز بانوان به گسترش خدمات درمانی، بیمارستان بنت الهدی در مرکز استان به مکان دیگر منتقل می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «محمدباقر باقرپور» فرماندار بجنورد ظهر امروز سه شنبه (هشتم شهریورماه) در نشست خبری اظهارداشت: راه و شهرسازی زمینی در شرق گلستان شهر مرکز استان به ساخت بیمارستان جدید برای بانوان اختصاص داده که این زمین جانمایی شده و تلاش داریم تا مرکز درمانی مناسب برای بانوان ایجاد شود.

 

وی گفت: با ساخت این بیمارستان، مرکز درمانی بنت الهدی به مکان جدید منتقل می شود.

 

فرماندار شهرستان بجنورد درباره مصوبات سفر رییس جمهوری به استان هم اظهارداشت: در این سفر 12 هزار و 700 میلیارد تومان اعتبار برای استان مصوب شد.

 

وی بیان کرد: برای اجرای 17 پروژه در این شهرستان اختصاص بیش از سه هزار و 270 میلیارد تومان اعتبار مورد توافق قرار گرفت.

 

فرماندار شهرستان بجنورد اجرای طرح فاضلاب شهری در بجنورد، تجهیز مرکز غربالگری سرطان زنان و تجهیز کلینیک ناباروری را از جمله مصوبات مهم سفر رییس جمهوری به استان عنوان کرد.

 

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به یک ساله شدن دولت سیزدهم گفت: سال گذشته ۲۶۶ پروژه با ۶۱۳ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و کلنگ زنی شد و در هفته دولت امسال هم ۱۱۷ طرح با ۲۲۲ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و دو طرح با  ۴۸ میلیارد تومان وارد مرحله عملیاتی شد.

 

باقرپور خاطرنشان کرد: در مجموع در طول یک سال مدیریت دولت سیزدهم، ۳۸۵ پروژه با ۸۸۴ میلیارد تومان اعتبار در این شهرستان بهره برداری و یا کلنگ زنی شده است.

 

وی درباره مشکل تنش و بحران آب در روستاهای شهرستان گفت: ساکنان در 56 روستای استان با تنش آب روبه رو هستند که وضعیت در ۲۴ روستا بحرانی است.

 

وی با بیان اینکه در یک سال گذشته آبرسانی به هشت روستای منطقه کسبایر با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار اجرایی شد، گفت: رینگ شمالی آبرسانی به بجنود با اعتبار ۷۶ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح شد.

 

فرماندار شهرستان بجنورد افزود: اجرای 400 کیلومتر خط انتقال شبکه توزیع در روستاهای شهرستان و حفر دو حلقه چاه آهکی از دیگر اقدامات دولت در یک سال گذشته در این شهرستان است.

 

کد خبر 1210893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha