کارمندان بزرگترین سرمایه های دولت هستند

پور خوش سعادت پرسنل دولت بزرگترین سرمایه های دولت هستند که توانایی تحول آفرینی دارند گفت : بهره مندی از کارمندان سالم در ادارات دولتی یکی از مولفه های مبارزه با فساد دولت سیزدهم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، «محمد پورخوش سعادت» امروز (سهشنبه، 8 شهریور) به مناسبت گرامیداشت روز کارمند در بین کارمندان این شهرستان بهره مندی از کارمندان سالم در ادارات دولتی را یکی از مولفه های مبارزه با فساد دولت سیزدهم دانست و اظهارکرد: پرسنل دولت بزرگترین سرمایه های دولت هستند که توانایی تحول آفرینی دارند.

 

فرماندار انزلی جایگاه واقعی دولت را خدمتگزاری به مردم دانست و افزود: مردم و خانواده شهدا عملکرد مسئولان و پرسنل ادارات را می بینند و مورد قضاوت قرار می دهند و این باری بر روی دوش دولت است. این انقلاب و نظام با زحمات شهدا تاکنون پابرجا مانده است و باید برای شهدا و خانواده های شهدا و ایثارگران ارزش و اعتبار خاصی قائل شد.

 

وی گفت: هفته دولت باید با گزارشی از عملکرد دولتمردان برای مردم تبیین شود گاه اشکالاتی در سیستم دولتی مشاهده می شود باید تبعیض و فقر را برطرف کنیم اگر در این دولت بر روی فقر کار نشود این فضا ادامه خواهد داشت و دولت بعدی هر شعاری که بدهد مورد پذیرش نخواهد بود.

 

پور خوش سعادت ادامه داد: اداراتی که به صورت مستقیم بر زندگی مردم، اشتغال و بهبود فرآیند زندگی مردم کار می کنند باید در این موارد بسیار جدی عمل کنند. پول و سرمایه زمانی به این شهر وارد می شود که ادارات بتوانند در استان و کشور تأثیرگذار باشند.

 

وی تاکید کرد: وضعیت اقتصادی انزلی در حوزه وضعیت عمومی مردم خوب نیست و با توجه به مجتمع بندری انزلی و منطقه آزاد سطح زندگی مردم در این شهر بسیار پایین است.

 

فرماندار انزلی وضعیت اقتصادی این شهرستان را متناسب با امکانات بالقوه ( منطقه آزاد ، مجتمع های بندری انزلی ) ندانست و گفت: این شهرستان نباید به واسطه برخورداری از بندر و منطقه آزاد بیکار داشته باشد درحالیکه ساخت و ساز و گردش سرمایه در این شهرستان وجود ندارد.

 

وی تصریح کرد: از شرقی ترین تا غربی ترین نقطه گیلان در منطقه آزاد کار می‌کنند اما جوان انزلیچی در این شهرستان بیکار است؛ باید از امکانات بندر در راستای منافع شهرستان استفاده شود. فضای مسئولان باید فضای همدلی باشد تا بتوانیم در این شهر کار انجام داد.

 

پور خوش سعادت خاطرنشان کرد: ما ضمن پیاده‌سازی اهداف دولت به دنبال وفاق هستیم از ادارات می خواهم به گونه‌ای برنامه‌ریزی داشته باشند که مردم نفع ببرند جایی که مردم ذینفع نباشند، حاکمیت چند برابر ضرر خواهد کرد.

 

به مناسبت روز کارمند از کارمندان نمونه شهرستان بندرانزلی و برخی روسای ادارات با اهدا لوح تقدیر شد.

کد خبر 1210927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha