احداث ۲پروژه درمانی در شهرستان خفر آغاز شد

فردوسی گفت: همزمان با هفته دولت، ۲ پروژه بهداشتی و درمانی شهرستان خفر افتتاح و کلنگ زنی شد.

«فرهاد فردوسی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: از سال ۹۵ بر حسب نیاز و پیگیری های انجام شده پایگاه اورژانس «باغ کبیر» مصوب کشوری شد که با فعالیت و پیگیری های نماینده شهرستان های خفر و جهرم و تلاش ها و رایزنی های رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم روز جمعه چهارم شهریور ماه ۱۴۰۱، این پایگاه اورژانس افتتاح شد.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان خفر افزود: پایگاه اورژانس «باغ کبیر» پنجمین پایگاه اورژانس شهرستان خفر است و ۱۶ روستای محروم دهستان «راهکان» و کلیه منطقه «تادوان» خفر را تحت پوشش خود دارد. 

 

وی همچنین  با اشاره به کلنگ زنی خانه بهداشت روستای «سه چاه» شهرستان خفر گفت: احداث خانه بهداشت در این روستای محروم مدت در دست اقدام بوده است که با پیگیری های صورت گرفته کلنگ زنی آن توسط نماینده شهرستان های خبر و جهرم در هفته دولت صورت گرفت.

 

فردوسی عنوان کرد: اعتبار ساخت این خانه بهداشت با تجهیزات یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که پیش بینی می شود تا یک سال آینده ساخته شود و بهره برداری برسد.

 

وی خاطرنشان کرد: ساخت خانه بهداشت برای روستاهای «قلعه و لرده خزان» از دیگر پروژه های بهداشتی و درمانی خفر است که پیگیری ها و رایزنی های آن جهت تخصیص اعتبار انجام می شود.

 

به گفته رئیس شبکه بهداشت و درمان خفر احداث ساختمان شبکه بهداشت و درمان و مرکز اداری فوریت های پزشکی شهرستان از دیگر پروژه های در دست ساخت است که در آینده شاهد بهره برداری رسیدن این مراکز هستیم؛ همین طور توسعه بیمارستان «خاتم الانبیاء» خفر مانند تهیه تجهیزات بیشتر و ارتقاء تخت های بیمارستانی از ۲۴ تخت بستری به ۹۰ تخت از دیگر برنامه های در دست اقدام است. 

 

کد خبر 1210943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha