لزوم تقویت حضور طلاب و روحانیون در فضای مجازی/دوره‌های سواد رسانه‌ای برای طلاب برگزار شود

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده بر لزوم تقویت حضور طلاب و روحانیون در فضای مجازی تاکید کرد و گفت: دوره‌های سواد رسانه‌ای برای طلاب برگزار شود.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس حجت‌الاسلام و المسلمین « محمد عبادی‌زاده » امروز سه شنبه(۸ شهریور) در نشست هیات انديشه‌ورز بسیج طلاب و روحانیون استان هرمزگان اظهار کرد: در اهمیت فضای مجازی نیازی به بحث نیست و این جمله که مقام معظم رهبری فرمودند اگر رهبر انقلاب نبودم مسئول فضای مجازی می‌شدم، تکلیف را روشن کرده و نشانگر اهمیت این مسئله است.

 

وی افزود: جهادتبیین که امام خامنه‌ای امر به فعالیت در آن کردند، نکته‌ای دارد و آن این است که می‌فرمایند با انتشار افکار صحیح در فضای مجازی به معنای واقعی کلمه جهاد کنید، بنابراین باید در فضای مجازی حضور پررنگ داشته باشیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان بیان‌کرد: این روزها ایام آغاز رسالت امام سجاد علیه‌السلام در جهاد تببین آن هم در  سخت ترین دوران است و ما هم باید با درس گرفتن از آموزه‌هاي این امام بزرگوار رسالت امام چهارم را ادامه دهیم.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده با تببین نقش امام سجاد علیه‌السلام در جلوگیری از تحریف عاشورا با گریزی به دوران ۸ سال دفاع مقدس  تاکید‌کرد: در دوران دفاع مقدس امام خمینی(ره) طرح لبیک را مطرح کردند و در فضای جامعه اجرایی شد از این رو امروز نیز ما وظیفه داریم این طرح‌ را در جامعه خود پیاده کنیم.

 

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه سلاح مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در فضای مجازی، سواد رسانه‌ای است، عنوان‌کرد: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برادران و خواهران استان و همچنین سازمان بسیج طلاب موظف باشند که دوره‌های مقدماتی و پیشرفته سواد رسانه‌ای را برای طلاب حوزه برگزار کنند و گزارش این دوره‌ها را هم به ما ارائه کنند.

 

حجت‌الاسلام و المسلمین عبادی‌زاده با تاکید بر لزوم شبکه‌سازی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، گفت: ما از برادران نظامی خود آموختیم که بهترین دفاع در حمله است از این رو  باید از لاک دفاعی خارج شویم و در فضای مجازی تنها به نشر مطالب خوب اکتفا نکنیم بلکه لازم است محتوای مناسب و درخور نیز تولید کنیم چنانچه رده‌های نظامی سازمان منافقین امروز در کشور آلبانی سلاح جدیدی را در دست گرفته‌اند و با تولید محتوی بر علیه فرهنگ و دین ما در جنگ با ما فعال هستند.

 

وی خاطرنشان کرد: ما حاضر هستیم از طلابی که در بحث تولید محتوی فعال باشند حمایت کنیم.

 

 

 

کد خبر 1210944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha