برگزاری مراسم محفل انس با قرآن کریم در شهرستان دیواندره

مراسم محفل انس با قرآن کریم در شهرستان دیواندره به همت کانون فرهنگی بشری و در محل خانه قرآن و عترت(ع) امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان؛ بهرام مرادی رئیس اداره امور قرآنی اداره‌‌کل تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ایام محرم‌الحرام و شهادت امام حسین(ع) در محل خانه قرآن و عترت(ع) امام خمینی(ره) با همکاری کانون فرهنگی تبلیغی بشری و خانه قرآن شهری امام خمینی(ره) شهرستان دیواندره خبر داد.

 

وی اعلام کرد: در این محفل قرآنی جمعی از قاریان شهرستان دیواندره به قرائت قرآن کریم پرداختند.

 

ماموستا سیدامجد قضایی امام جماعت مسجد امام خمینی(ره) و مدیر خانه قرآن شهری امام خمینی(ره) در ابتدای این محفل، ضمن تشریح واقعه کربلا گفت: امام حسین(ع) به خاطر امر به معروف و نهی از منکر و احیاء اسلام قیام کرد و در برابر ظلم ظالمان زمانه ایستاد و سر خم نکرد.

 

وی تصریح کرد: فداکاری بزرگ مردی همراه با ۷۲ تن از یارانش حماسه‌ای آفرید، حماسه‌ای کـه جاودان شد و همیشه در خاطرات باقی ماند و هر سال زبانزد می‌شود و اشک‌ها و آه‌ها کشیده می‌شود و بر ماست که شهادت امام حسین (ع) و یارانش را بارها و بارها یادآوری کنیم تا آحاد جامعه ایثار و از خود گذشتگی و فداکاری را از این بزرگواران یاد گرفته و به خاطر بسپارند کـه هرگز زیر ستم و حقارت دشمن نمانده و با ایستادگی در برابر ظالمان، حربه و فریبهای دشمنان اسلام و مسلمین را شکست دهند.

کد خبر 1211010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha