اخلاص و کار جهادی، شهیدان رجایی و باهنر را ممتاز کرد

کامرانی با بیان اینکه اخلاص و کار جهادی، شهیدان رجایی و باهنر را ممتاز کرد، گفت: وجود روحیه جهادی در مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی زمینه ساز رشد و توسعه استان هرمزگان خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « احسان کامرانی » در آئین گرامیداشت هفته دولت و روز بسیج کارمندی و تجلیل از مدیران و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج ادارات کل استان هرمزگان با تسلیت فرا رسیدن ماه صفر و ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله (ع) و یاران با وفایش و با اشاره  به اهمیت روحیه کار جهادی در مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، عنوان کرد: وجود روحیه کار جهادی در مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی زمینه ساز تسریع در رشد و توسعه استان و رفع مشکلات مردم خواهد شد.

 

وی در همین خصوص، افزود: شهیدان رجایی و باهنر به دلیل داشتن روحیه جهادی و مردمی برای همیشه در اذهان مردم ماندگار شدند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: روحیه اخلاص، تواضع و مردمی بودن عامل مهمی بود که شهیدیان رجایی و باهنر را ممتاز کرد.

 

کامرانی افزود: در حوزه تمدن نوین اسلامی مدنظر مقام معظم رهبری که روز به روز در حال گسترش است زمینه ساز تحولات مهمی در امت اسلامی خواهد بود.

 

وی در همین خصوص، گفت: پیاده روی بزرگ اربعین نمادی مهم از تمدن نوین اسلامی است که روز به روز بر عظمت آن افزوده می شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: تلاش های دشمنان برای کم رنگ کردن پیاده روی اربعین به ثمر نخواهد نشست و روز به روز بر شکوه و عظمت بیش از پیش این اجتماع بزرگ جهانی افزوده خواهد شد.

 

کامرانی، اظهار داشت: دشمنان در خصوص پیاده روی عظیم اربعین دچار اشتباه محاسباتی شده اند و توطئه های آنها برای خدشه وارد کردن به این اجتماع عظیم به ثمر نخواهد نشست.

 

وی با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی پروژه های متعدد در سطح استان، تصریح کرد: در اوج تحریم و فشارهای اقتصادی دشمنان امسال ۸۷۱ پروژه عمرانی در استان هرمزگان افتتاح و کلنگ زنی شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، در همین خصوص، خاطرنشان کرد: رشد بیست و پنج برابری پروژه های عمرانی نسبت به سال گذشته مرهون تلاش های جهادی استاندار استان، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، همراهی مردمی و همه ارکان با مدیریت عالی استان است.

 

کامرانی با اشاره به کلنگ زنی به دو پروژه بزرگ نفتی استان، افزود: امسال همزمان با هفته گرامیداشت دولت دو پروژه بزرگ پالایشگاهی شهید سلیمانی و مکران کلنگ زنی شد که زمینه ساز تحولات مهمی در استان خواهد شد.

 

وی گفت: بهره برداری از دو پالایشگاه بزرگ شهید سلیمانی و مکران استان هرمزگان را به قطب نفت و انرژی کشور مبدل خواهد کرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، اظهار داشت: هرمزگان از نظر تولید فولاد در رده سوم کشور قرار دارد و با بهره برداری از طرح های توسعه ای فولاد هرمزگان به قطب اول تولید فولاد کشور تبدیل خواهد شد.

 

کامرانی تصریح کرد: در کلیه شهرستان های هرمزگان مردم شاهد افزایش چشمگیر پروژه های هفته دولت بودند.

 

وی گفت: طرح های مهمی در شهرستان بشاگرد به ویژه در حوزه راهسازی در حال اجراست که زمینه ساز تحول این شهرستان خواهد شد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: نرخ بیکاری در هرمزگان با کاهش مناسبی همراه است و با اقداماتی که در حال اجراست تلاش می گردد این نرخ با کاهش محسوسی همراه شود و دغدغه های اشتغال جوانان هرمزگانی مرتفع شود.

 

کامرانی تصریح کرد: وجود نرخ بالای بیکاری در هرمزگان با وجود بنگاه های بزرگ اقتصادی زیبنده آن نیست و جوانان هرمزگانی از وجود این بنگاه ها ضروری است بهره مند گردند.

 

در پایان این آئین از مدیران و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج فعال و برتر ادارات کل استان با اهدا لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

 

 

 

کد خبر 1211013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha