نیازمند گام های بلند برای پیشرفت در عرصه اقتصاد و تولید هستیم

سردار شاکرمی گفت: انتظار می رود کلیه فعالان اقتصادی همانطور که ما در عرصه نظامی قوی و توانمند هستیم در عرصه اقتصاد هم قوی باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، همایش تجلیل از خادمان اربعین حسینی با حضور «سردار شاکرمی» فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، معاون امور اقتصادی استانداری، مدیران دستگاه های اجرایی و بانکی فعالان تولید حوزه صنعت و معدن و کارآفرینان، اصناف، اتحادیه ها، تجار و بازرگانان در محل سالن همایش هتل زاگرس و به همت قرارگاه صنعتی خاتم الانبیا سپاه امیرالمؤمنین(ع) برگزار شد.

 

از اهداف برگزاری این همایش هم افزایی با دستگاه های اجرایی، فعالان اقتصادی و استفاده از ظرفیت حداکثری و فراهم نمودن زمینه نقش آفرینی  هرچه بهتر آنها در برپایی اربعین حسینی و خادمی آبرومندانه زائرین ابا عبدالله حسین (ع) در استان می باشد.

 

سردار « جمال شاکرمی» در این همایش اظهار کرد: انتظار می رود کلیه فعالان اقتصادی همانطور که ما در عرصه نظامی قوی و توانمند هستیم در عرصه اقتصاد هم قوی باشیم.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام یادآور شد: کلیه مسولان استانی با توجه به ظرفیت های عظیم استان در راستای اجرایی نمودن نگاه دولت جناب آقای رییسی که حمایت از تولید و اشتغال هست مشکلات و موانع را از پیش پای تولید بردارند.

 

سردار شاکرمی خاطرنشان کرد: حیف است با توجه به این همه جوان متخصص فعال و سرمایه گذار بومی به جای استان خود در جای دیگری در کشور نسبت به ایجاد کارخانه و واحد تولیدی اقدام کنند.

 

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام  خواستار حضور و فعالیت همه جانبه همه فعالان اقتصادی در جهت کمک به برپایی اربعین حسینی در استان شد.

 

گفتنی است، در پایان این همایش از خادمان اربعین حسینی در سال گذشته تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1211040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha