اسکان ۴ هزار زائر حسینی در مواکب مرز شلمچه و مساجد و حسینیه های خرمشهر

یازع از اسکان چهار هزار زائر حسینی در مواکب مرز شلمچه و مساجد و حسینه های خرمشهر خبر داد و گفت: سه هزار نفر در مساجد و حسینیه های خرمشهر و یک هزار زائر نیز در مواکب مرز شلمچه اسکان داده شدند.

«مکی یازع» ظهر امروز (سه شنبه ۸ شهریور) در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به بسته شدن مرزهای کشور و همچنین مرز شلمچه اظهار کرد: چهار هزار زائر اربعین حسینی در موکب‌های مستقر در پایانه مرزی شلمچه و حسینیه‌های خرمشهر اسکان داده شدند.

 

مسئول مشارکت های مرومی و ستاد اسکان اربعین حسینی در مرز شلمچه افزود: با هماهنگی سازمان منطقه آزاد اروند و فرمانداری خرمشهر، سه هزار نفر از زائران حسینی که به این پایانه مرزی مراجعه کرده بودند، در ۱۰ حسینیه خرمشهر و یک هزار نفر در مواکب مستقر در شلمچه اسکان داده شدند.

 

وی تصریح کرد: مواکب در حال خدمات ریانی به زائران هستند و اکنون نیز در حال برنامه ریزی برای تهیه تغذیه و پذیرایی از آنها توسط مواکب و حسینیه‌ها هستیم.

 

یازع با بیان اینکه زائران تا اطلاع ثانوی به مرز شلمچه مراجعه نکنند یاد آور شد: از هموطنان گرامی تقاضا داریم تا اطلاع ثانوی از مراجعه به مرزشلمچه خودداری کنند.

 

کد خبر 1211050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha