خدمت بیش از ۴ هزار گروه جهادی در استان

سردار شهسواری گفت: ۴ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در واقع خورشید درخشان و خیمه خدمت به مردم است و آنها از مردم و برای مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه سردار حبیب شهسواری، امروز ظهر، (۸ شهریورماه) در همایش طلایه داران جهادگر عرصه محرومیت زدایی که در کتابخانه مرکزی ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: محرم امسال تمام شد ولی در تاریخ تسلسل و تکرار دارد، چرا که بنیاگذار شکوه انسانی بود، این ایام خورشید تابناکی است، که در جهان بشریت می تابد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی  افزود: این ایام متعلق به همه آزادیخواهان عالم است و این خورشید تابناک انسانیت، آزادگی و حریت عظمت خود را از امام حسین (ع) وام گرفته است که امیدوار هستم عزاداری های تان توشه آخرت شود.

وی بیان کرد: نظام اسلامی یک عظمت، اقتدار و شکوه را در اربعین به منصه ظهور خواهند رساند، کسانی هم که توفیق حضور نداشتند در کاروان جاماندگان شرکت می کنند.

این مسئول ادامه داد: فلسفه بسیج سازندگی حائز اهمیت است، هر موقع اسم این مجموعه به اذهان خطور می کند، جهادسازندگی را یادآوری می کند، چرا که امام ایده پرداز آن بودند و به حق دستور ایجاد آن را صادر کردند؛ و امام هر چه کرد و هر چه داشت الهام از ذات خدا بود، راه اندازی بسیج، کمیته امداد و جهادسازندگی نیز رهنمود الهی بود.

وی تصریح کرد: جهادسازندگی شاهکارهای زیادی خلق کرد ولی نه بیان شد و نه در قلم ها جاری شد و مظلومیت آن در مظلومیت دفاع مقدس عجین شد ولی فراموش شدنی نیست و ابتکار ارزشمندی که صورت گرفت تشکیل سازمان بسیج سازندگی بود که از نشا و نهال جهادسازندگی در اینجا قوت و جان گرفت.

شهسواری خاطرنشان کرد: هر موقع مشکلی بروز می کند همه اذهان فی البداهه به سمت بسیج سازندگی معطوف می شود به طوری که مردم نیز به نیکی با آن مانوس شده اند.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی خود را محصور سپاه نکرد و به سرمایه اجتماعی عظیمی متصل شد و که آن هم مردم بزرگ کشورمان است؛ هر کجا آرم مقدس بسیج سازندگی در سینه و پشت جهادگران وجود دارد، نام آنها را در عرش الهی و قلب مردم حک می کند، چراکه هر موقع کسی چهره نورانی جهادگران را می بیند، قلب او قرص و محکم می شود.

شهسواری اضافه کرد: ۴ هزار و ۲۰۰ گروه جهادی در واقع ۴ هزار و ۲۰۰ خورشید درخشان و خیمه خدمت به مردم است، آنها از مردم و برای مردم هستند.

وی گفت: در کرونا همه منتظر بودند که سپاه چه می کند، ما دعوت نکردیم بلکه کشاورزان خودشان سم پاش ها، کوله پشتی و تراکتور شان را آوردند و بدون خواست ما آماده کار بودند.

 این مسئول اضافه کرد: دوم اسفند۹۸ انتخابات مجلس شورای اسلامی بعد از چند روز شیوع کرونا اعلام شد که یک اتفاق عظیم افتاد، در قرآن خواندیم که در قیامت همه از پدر و مادر و فرزند می گریختند، که در شیوع کرونا این موضوع را شاهد بودیم که از اتفاقات یوم الحسرت بود، ولی گروه های جهادی با آغوش باز پذیرفتند، ۴ نفر در ارومیه و ۲۳ نفر در استان شهید سلامت داریم، مداوا کردند، غسل کردند.

کد خبر 1211053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha