ضرورت صدور سند قانونی برای اراضی کشاورزی

بابایی، با بیان اینکه وضعیت اراضی کشاورزی باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود، گفت: باید در راستای صدور سند قانونی برای اراضی کشاورزی اقدام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «حسن بابایی»، امروز(8شهریور)، در  در شورای قضائی لرستان اظهارداشت: ما از دل مردم هستیم و باید در بین مردم باشیم.

 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور افزود: منش رئیس قوه قضائیه و همچنین بررسی مسائل و مشکلات موجود در این حوزه به صورت میدانی خود نشان دهنده این موضوع است.

 

وی بر نهضت خدمت رسانی به مردم در قوه قضاییه تأکید کرد و عنوان داشت: دوران تحول یک شاخص مهم دارد و آن هم نهضت خدمت رسانی به مردم است و باید نهضت خدمت رسانی را به مردم مستمر ادامه دهیم.

 

بابایی بر ضرورت اجرای قانون تاکید و بیان کرد: قوه قضائیه امروز از وضعیت منفعل در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و … خارج شده است.

 

وی با بیان اینکه وضعیت اراضی کشاورزی باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود، گفت: و اقدام به صدور سند قانونی برای آنها شود.

 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: اکنون  زیر ۳ درصد اراضی کشاورزی لرستان سند دارند و این برای استان مطلوب نیست، برای صدور سند اراضی کشاورزی حمایت خود را اعلام می کنیم.

 

بابایی با بیان اینکه صدور سند برای اراضی کشاورزی استان یک اقدام جهادی و میدانی از سوی دستگاه‌های متولی نیاز است، گفت: اگر خوب کار کنیم جشن کاداستر را در اراضی کشاورزی لرستان می‌توانیم برگزار کنیم و اجرای کاداستر و حدنگاری اراضی کشاورزی بهترین کمک برای کاهش ورودی پرونده‌ها است.

کد خبر 1211061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha