اتوبوس آمبولانس طبس تأمین می شود

حجت الاسلام حسینی با اشاره به دیدار خود با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در این دیدار، قول تأمین اتوبوس آمبولانس برای طبس داده شد.

حجت الاسلام «سید ابوالقاسم حسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند به دیدار خود با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اشاره کرد و با توجه به اعلام مشکلات حوزه درمان طبس توسط سرپرست مطالبه گران این شهرستان، یکی از مشکلات مطرح شده در این دیدار را نبود اتوبوس آمبولانس در طبس اعلام و اظهار کرد: با وجود حمل و نقل ریلی در طبس، بُعد مسافت تا مرکز استان، دوبانده نبودن جاده و... وجود اتوبوس آمبولانس برای مواقع بحرانی نیاز است.

 

دبیر مجمع مطالبه گران خراسان جنوبی یادآور شد: پس از اعلام مشکل، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان با مسئولان مربوطه در تهران تماس برقرار کرد و در همان جلسه قول تأمین اتوبوس آمبولانس را گرفت.

 

وی درخصوص روند کند ساخت و ساز بیمارستان طبس به استناد سخنان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: اسکلت بیمارستان به صورت پیچ و مهره ای در مرکز استان در حال احداث است و تا سه ماه آینده در طبس نصب و روند احداث بیمارستان شهرستان ادامه خواهد یافت.

 

حسینی در خصوص تأمین دستگاه MRI برای طبس گفت: با وجود موارد مطرح شده و نیاز شهرستان، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی قول تأمین دستگاه MRI را داد.

 

وی یکی از مطالبات مردم طبس را نوسازی ناوگان آمبولانس اعلام کرد و به استناد سخنان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر می توان با بازسازی ناوگان، مشکل را مرتفع کرد چرا که با وجود تحریم ها از چند سال گذشته هیچ آمبولانسی وارد کشور نشده و در صورت ورود آمبولانس نو، طبس در اولویت خواهد بود.

 

دبیر مجمع مطالبه گران استان از دیگر مشکلات مطرح شده در این دیدار به کمبود پزشک متخصص اشاره کرد و به استناد سخنان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان یادآور شد: مشکل کمبود پزشک متخصص، مختص همه استان است این درحالی است که طبس از نظر پزشک متخصص جایگاه بهتری دارد.

 

حجت الاسلام حسینی به فعالیت مجمع مطالبه گران در همه شهرستان های استان اشاره کرد و افزود: با توجه به اعلام مشکلات از اقصی نقاط استان به مجمع مطالبه گران، مجمع بنا دارد برای حل مشکلات به صورت تخصصی با مدیران کل، رؤسا و... دیدار داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1211063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha