ایجاد قرق های اختصاصی با تاکید بر اقتصاد جوامع محلی فارس

مرادی گفت: قرق های اختصاصی با نگاه تقریبا اقتصادی با تکیه بر جوامع محلی در استان فارس در نظر گرفته شده و البته به بررسی های کارشناسی بیشتر نیاز است و در فارس ۲ منطقه با تاکید بر جوامع محلی در نظر گرفته شده و اگر نهایی شود به اجرا درخواهد آمد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «نبی الله مرادی»، امروز (سه شنبه 8 شهریور) در نشست خبری به مناسبت هفته دولت که با حضور مدیرکل محیط زیست فارس برگزار شد، گفت: سیل در مناطق تحت مدیریت محیط زیست فارس به یک سری زیرساخت ها آسیب رساند اما گزارشی از تلفات گونه های جانوری نداشتیم.

معاون محیط زیست طبیعی اداره کل محیط زیست فارس افزود: اما سیل اخیر بالغ بر ۶ میلیارد تومان به جاده های دسترسی، آبشخورها و سایر زیرساخت ها خسارت وارد کرد.

وی اضافه کرد: در منطقه «بهرام گور» که حیاتی بود خسارت تعیین و پرداخت شد و رسیدگی به سایر بخش های حساس مانند منابع آبی ظرف سه روز اول با هدف تامین آب حیات وحش در آبشخورها انجام شد .

مرادی عنوان کرد: قرق های اختصاصی با نگاه تقریبا اقتصادی با تکیه بر جوامع محلی در استان فارس در نظر گرفته شده و البته به بررسی های کارشناسی بیشتر نیاز است و در فارس ۲ منطقه با تاکید بر جوامع محلی در نظر گرفته شده و اگر نهایی شود به اجرا درخواهد آمد.

کد خبر 1211065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha