ویژگی‌های بارز و برجسته شهیدان رجایی و باهنر برای همه مسئولان الگو باشد

علیخانی‌کوشکک گفت: ویژگی های بارز و برجسته شهیدان رجایی و باهنر باید برای همه مسئولان الگو باشد چرا که این شهیدان نمونه‌ای از خدمت صادقانه و خالص در راه خدا بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «رضا علیخانی‌کوشکک» امروز(۸ شهریورماه) در مراسم افتتاح کتابخانه عمومی برادران لُر شهرستان نوشهر در هفتمین روز از هفته دولت که با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران، مسئولانی استانی و شهرستانی برگزار شد، با قدردانی از خیر گرانقدر محمد لر که تصمیم ارزنده ای گرفتند و ذخیره عالی و ارزشمندی را برای فرزندان عزیزشان فراهم کردند، گفت: امیدواریم به واسطه فعالیت های این خیرین عزیز شاهد اقدامات موثری در عرصه کتاب و کتابخوانی باشیم.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران با گرامیداشت هفته دولت، تصریح کرد: بی‌گمان این دو شهید الگویی کامل و حسنه‌ای در نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

وی افزود: ویژگی های بارز و برجسته شهیدان رجایی و باهنر باید برای همه مسئولان الگو باشد چرا که این شهیدان نمونه‌ای از خدمت صادقانه و خالص در راه خدا بودند.

 

علیخانی‌کوشکک گفت: جانمایی کتابخانه ها باید طوری باشد که در دسترس همه مردم جامعه باشد.

 

وی موضوع کتابخوانی را زمینه‌ساز رشد و توسعه هر جامعه دانست و بیان کرد: کتابخانه باید به عنوان یک فرهنگ و هنر در نزد ما بماند و توسعه پیدا کند.

کد خبر 1211069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha