مرز خسروی بازگشایی شد

استاندار کرمانشاه اعلام کرد: با نزدیک شدن کشور عراق به سمت ثبات، مرز خسروی از یک ساعت قبل باز و زائران در حال تشرف به عتبات عالیات و شرکت در راهپیمایی میلیونی اربعین حسینی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، «بهمن امیری مقدم» دقایقی پیش به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار کرد: استان کرمانشاه آمادگی خود را برای پذیرش زائران امام حسین علیه‌السلام،‌ که قبل از اربعین برای شرکت در راهپیمایی میلیونی اربعین و حضور در عتبات عالیات مشرف می‌شوند، را ایجاد کرده است و مسئولان دستگاه‌های اجرایی،‌ هیئات مذهبی و نهادهای مردمی همه، تلاش‌شان بر این بوده و است که این مرز، مسیری برای تردد زائران امام حسین علیه‌السلام باشد.

 

استاندار کرمانشاه ادامه داد: بعد از مشکلات و مسائلی که در کشور عراق به وجود آمد و در رسانه ها اعلام شد، از سوی کشور عراق،‌ تمام مرزهای هوایی و زمینی بسته اعلام و ترددها ممنوع شد.

 

به گفته وی، بر اساس اطلاعات دریافتی، اوضاع کشور عراق تقریبا به ثبات نزدیک می‌شود و مرز خسروی از یک ساعت قبل (قبل از انتشار این خبر) باز و زائران در حال تردد به کشور عراق برای زیارت مرقد مطهر امام حسین علیه السلام هستند.

 

 

 

 

 

کد خبر 1211083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha