اهدای خون ۹۳ نفر در بشرویه

رئیس جمعیت هلال احمر بشرویه گفت: دومین مرحله اهدا خون از ابتدای سال جاری تاکنون به مناسبت هفته دولت در بشرویه برگزار شد که بیش از ۱۲۰ نفر داوطلب به مرکز اهدای خون این شهرستان مراجعه کردند که ۹۳ نفر موفق به اهدای خون شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «علی رمضانیان مقدم» امروز (8 شهریور) در حمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین مرحله اهدا خون از ابتدای سال جاری تاکنون توسط جمعيت هلال احمر در بشرویه برگزار شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بشرویه ادامه داد: این برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت برگزار شده است و داوطلبان و جوانان شهرستان بشرویه و عضو هلال احمر با نیت خیرخواهانه نسبت به اهدای خون خود به نیازمندان اقدام کردند.

 

وی هدف از اجرای این طرح را ترویج و گسترش فرهنگ نوع‌دوستی و فعالیت‌های بشر دوستانه اعلام کرد و گفت: هلال احمر در کنار ارائه خدمات امدادی در حوادث و همچنین آموزش‌های عمومی و تخصصی امداد و نجات همواره آماده همکاری هر چه بیشتر با سازمان انتقال خون و ترویج فرهنگ اهدای خون است.

 

رمضانیان مقدم افزود با بیان اینکه در این برنامه بیش از 120 نفر داوطلب اهدای خون به پایگاه سیار انتقال خون مراجعه کردند، افزود: از بین این افراد به دلیل محدودیت زمانی فقط 93  نفر موفق شدند با انجام معاینات پزشکی، خون خود را که مایه ی زندگی و عشق و امید است را به نیازمندان اهدا کنند.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بشرویه تاکید کرد: خوشبختانه این طرح با استقبال بسیار بالایی از سوی شهروندان و اعضا و داوطلبان مواجه می‌شود که این بار نیز شاهد استقبال بسیار خوب این عزیزان بودیم.

 

 

کد خبر 1211087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha