۶۵۰ واحد مسکونی در رشت به بهره برداری رسید

همزمان با آخرین روز از هفته دولت ۶۵۰ واحد مسکونی روستایی و مسکن مهر در رشت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، همزمان با آخرین روز از هفته دولت امروز ( سه شنبه، ۸ شهریور) ۶۵۰ واحد از مسکن روستایی و مسکن مهر در شهرستان رشت با حضور فرماندار رشت و جمعی از مسئولان محلی به بهره برداری رسید.



برای این پروژه ها اعتباری افزون بر ۱۸۸ میلیارد تومان هزینه برآورد شده است.

«حمیدرضا امام پناهی» در مراسم افتتاح این پروژه ها اظهار داشت: یکی از جلوه‌های عدالت اجتماعی، تامین مقرون به صرفه مسکن با کیفیت برای عموم مردم بوده و دولت مردمی ایران قوی مصمم به ایجاد تحول در این حوزه است.


فرماندار رشت اذعان داشت: ۶۵۰ واحد مسکونی شامل بهسازی ۳۶۲ واحد مسکن روستایی و ۲۸۸ واحد مسکن مهر که با صرف هزینه ۱۸۸ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان اجرایی شده است،

وی اضافه کرد: تحقق اهداف دولت برای تحول در حوزه مسکن منوط به استفاده درست از تمامی ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود است.


وی نقش سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و تعاونی های انبوه سازی در حل معضل مسکن را مهم ارزیابی و خواستار حمایت همه دستگاه‌ها در این زمینه شد.


امام پناهی با بیان اینکه با اعتماد به توانمندی های موجود، سرعت عمل مطابق با برنامه ریزی ها و باور به حضور در میدان عمل؛ تحقق وعده دولت در ساخت سالیانه یک میلیون واحد، دست یافتنی خواهد بود، تصریح کرد: امیدواریم روزی فرا برسد که دیگر مسئله‌ای به نام مسکن مطرح نباشد.


وی خاطرنشان کرد: با تحرک در حوزه ساخت و ساز؛ بسیاری از صنایع، فعالیت‌های وابسته و مشاغل مرتبط، دوران رونق و اشتغالزایی را تجربه خواهند کرد.

کد خبر 1211098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha