همت عالی مرکز نیکوکاری یاشیل یول تبریز در رسیدگی به محرومین

عالی گفت: این موسسه به مناسبت ماه محرم و صفر به همت و مدد خادمین مرکز و با مشارکت خیرین، کمک های مومنانه خود را تداوم بخشیده است.

«مهرداد عالی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از همت جهادی خادمین مرکز نیکوکاری یاشیل یول تبریز برای اجرای طرح «اطعام حسینی» با طبخ و توزیع ۵۰۰ پرس غذای گرم در بین خانواده های مددجوی و نیازمندان در منطقه همزمان با ماه محرم و صفر خبر داد.

مدیرمرکز نیکوکاری یاشیل یول تبریزگفت: در بیان اثرات كار خیر در زندگی همین بس كه در آیات و روایات متعددی از آن به عنوان مسیر مستقیمی كه خیر دنیا و آخرت را برای فرد نیكوكار به همراه می‌آورد یاد شده است. کمک به نیازمندان و گره‌گشایی از كار مردم چنان ارزشی در دین مبین اسلام دارد كه گویی برترین اعمال در نزد خداوند است. مرور آیاتی كه مسلمانان را به انفاق دعوت می‌كند و مهم‌ترین اثرات كار خیر در زندگی را محبوبیت نزد خداوند می‌داند برای آگاهی مسلمانان كافی است. با این وجود، ائمه معصومین(ص) نیز به عنوان راهنمایان بشر در طول زندگانی خویش با اعمال نیك خود اهمیت این امر را به مردم اثبات نمودند.

عالی با بیان اینکه خیرین توجه ویژه‌ای در ماه محرم و صفر به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان این مرکز داشته و به شیوه‌های مختلف در ارائه خدمات به محرومین سهیم بوده اند،افزود: این موسسه به مناسبت ماه محرم و صفر به همت و مدد خادمین مرکز،اقدام به طبخ و توزیع ۵۰۰ پرس غذای نذری، ایجاد ایستگاه صلواتی به مدت ۲ روز، توزیع بسته معیشتی به تعداد۲۰ عدد و اهدا پوشاک مصرفی معلولین تحت پوشش نموده است.

وی افزود: ارزش ریالی این مرحله از کمک های مومنانه در بین مددجویان و نیازمندان بالغ بر ۶۰ میلیون تومان است که توسط مرکز نیکوکاری یاشل یول تهیه و توزیع  گردیده است.

مدیرمرکز نیکوکاری خاطرنشان کرد: مرکز نیکوکاری یاشیل یول در تبریز با مجوز کمیته امداد امام خمینی(ره) در سال ۱۳۸۵ کار خود را آغاز کرده است که در طی ۱۶ سال توانسته تعداد زیادی از جوانان خیر و متعهد را در زیر مجموعه خانواده بزرگ یاشیل یول بکار بگیرد که هم اکنون مدیریت بخش های متفاوت اعم از درمان،تحصیل،معیشتی،کاریابی،فرهنگی اجرای مناسبت ها توسط این بزرگواران هدایت می شود.

 

کد خبر 1211169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha