سلوک مردمی از مهم ترین وظایفی است که رهبر انقلاب برای ائمه جمعه ترسیم کردند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: سلوک مردمی یکی از مهم ترین وظایفی است که مقام معظم رهبری برای ائمه جمعه ترسیم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، حجت الاسلام سید سعید حسینی در هشتمین گردهمایی ائمه جمعه منطقه شمال استان اصفهان با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با ائمه جمعه کشور گفت: رفتار پدرانه با همه و سلوک مردمی یکی از مهم ترین وظایفی است که مقام معظم رهبری برای ائمه جمعه ترسیم کردند.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان افزود: ارتباط گیری عمیق و نشست و برخاست با مردم جامعه به ویژه در مناطق محروم و روستاها سبب درک مشکلات، احصا و برطرف کردن کاستی های مردم آن منطقه می شود.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: ائمه جمعه علمداران جهاد تبیین و مشعل داران هدایت هستند و با تمام وجود دستاورد های انقلاب اسلامی ایران را برای مردم بیان می کنند.

 

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان در ادامه به ائمه جمعه منطقه توصیه کرد: لحظه لحظه فرصت ها را غنیمت بشمارید و برای منطقه امامتی خود برنامه ریزی کنید و فقط به کارهای روز مره اکتفا نکنید.

 

هشتمین گردهمایی ائمه جمعه منطقه شمال استان اصفهان (شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و توابع) در آستان مقدس حضرت سلطانعلی بن باقر (ع) مشهد اردهال برگزار شد.

کد خبر 1211182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha