تخصیص ۵۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های سد پلرود و تصفیه خانه طول لات رودسر

حجت‌الاسلام صفری ملک میان نتایج رایزنی‌های خود با وزیر نیرو را تشریح کرد و گفت: با پیگیری‌های مستمری که انجام دادیم و با دستور وزیر نیرو ۵۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه سد پلرود و ۵۰ میلیارد تومان برای پروژه تصفیه‌خانه طول لات اختصاص پیدا کرد.

حجت‌الاسلام «محمد صفری ملک میان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، به دیدار روز گذشته خود مورخ هفتم شهریور با وزیر نیرو و جلسه‌ای که به همین مناسبت در وزارت نیرو برگزار شد اشاره کرد و اظهار داشت: در این جلسه پیرامون سه موضوع اصلی در حوزه شهرستان‌های رودسر و املش مطالبی رد و بدل شد و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس سد پلرود را مهمترین موضوعی که در رابطه با آن با وزیر نیرو صحبت شد اعلام کرد و افزود: با توجه به نیازمندی شدید پیمانکار این پروژه نسبت به مسئله تخصیص اعتبارات، وزیر نیرو با توجه به پیگیری‌های مستمری که ما از گذشته تاکنون داشتیم ۵۰۰ میلیارد تومان دیگر از سایر ردیف‌ها برای تکمیل پروژه سد پلرود رودسر تخصیص داد. 

 

صفری ملک میان تصریح کرد: همچنین برای تکمیل پروژه تصفیه خانه طول لات که نیاز مبرم به بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار دارد به طور ویژه و در گام نخست وزیر نیرو دستور تخصیص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار را صادر کرد که این مبالغ تا چند وقت دیگر در اختیار پیمانکار پروژه قرار خواهد گرفت.

 

وی با تاکید بر اینکه با پیگیری‌های مستمری که انجام شد در سال گذشته ۴۰ میلیارد تومان به پروژه‌ تصفیه خانه طول لات اختصاص داده شده بود ابراز داشت: طبق فهرست بهای پیمانکار مربوطه نیازمند تخصیص اعتبار ۱۰۳ میلیارد تومانی هستیم که علاوه بر ۵۰ میلیارد تومانی که وزیر نیرو دستور اختصاص آن را صادر کرد قرار شد مابقی ۵۰ میلیارد تومان هم تا پایان اجرای عملیات ساخت تصفیه‌ خانه اختصاص پیدا کند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های رودسر و املش در مجلس اضافه کرد: در موضوع لایروبی رودخانه‌های بزرگ دو شهرستان رودسر و املش هم با وزیر نیرو رایزنی‌هایی را انجام دادیم و قرار شد در آینده نزدیک معاون وزیر نیرو در شهرستان‌های رودسر و املش برای پیگیری موضوعاتی که در حوزه کاری وزارت نیرو قرار دارد به شکل ویژه حضور پیدا کند.

 

صفری ملک میان در پایان با اعلام این خبر که برای جذب اعتبارات اجرای پروژه پست برق رحیم‌آباد هم مجددا پیگیری‌هایی در سطح وزارت نیرو انجام داده است خاطرنشان کرد: این موضوع هم جزو تاکیدات وزیر نیرو بود تا برای اجرای عملیات آن هر چه سریع‌تر تامین اعتبار لازم صورت گیرد.

 

کد خبر 1211190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha