برگزاری عصر شعر به مناسبت هفته دولت در کانون «شهید علم الهدی» بن

همزمان با آغاز هفته دولت و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان «رجایی و باهنر» نشست ادبی با حضور شاعران و علاقه مندان به شعر و ادب در کتابخانه شهدا شهر بن برگزار شد.

«علی اصغر حيدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: همزمان با آغاز هفته دولت و به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان «رجایی و باهنر» نشست ادبی با حضور شاعران و علاقه مندان به شعر و ادب در کتابخانه شهدا شهر بن برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: این محفل با محوریت شعر خوانی در مدح شهدا به ویژه شهیدان «رجایی و باهنر»، زنده نگه داشتن یاد و خاطره ایشان برگزار شد.

 

وی ابراز کرد: تقویت روحیه انقلابی و ایثارگری و تکریم جایگاه شهدای دولت از اهداف برگزاری عصر شعر در کتابخانه شهدا شهر بن است.

 

حيدری گفت: این ویزه برنامه به همت اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان، انجمن ادبی میرزا حبیب، کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» و کتابخانه شهدای شهر بن برگزار شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «شهید علم الهدی» مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر بن ادامه داد: شعر و ادبیات از دیرباز در فرهنگ این مرز و بوم جایگاهی ویژه داشته است و البته شاعران هم از جایگاه خاصی در میان مردم بهره مند بوده اند.

 

کد خبر 1211232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha