بیست و یکمین کتاب نویسنده شیروانی رونمایی شد

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: به مناسبت هفته دولت، بیست و یکمین کتاب «لیلا حکاک» از نویسندگان برجسته این شهرستان رونمایی شد.

«ابراهیم عباسپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: به مناسبت هفته دولت، بیست و یکمین کتاب لیلا حکاک نویسنده و مسئول انجمن ادبیات داستانی ققنوس شهرستان با عنوان «یکی مثل من» با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی، علاقه مندان به شعر، ادب و ادبیات داستانی رونمایی شد.

 

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان خاطرنشان کرد: مجموعه کتاب های این نویسنده شیروانی در قالب موضوعاتی همچون اجتماعی، فرهنگی، ادبی، ایثار و شهادت و غیره به چاپ رسیده و مورد استقبال علاقه مندان بوده است.

 

عباسپور عنوان کرد: همچنین در مهرماه سال 97، دو کتاب از ایشان رونمایی شد که اين كتاب ها شامل مجموعه شعر «باران باروني مي بارد» در 120 صفحه و داستان «آخرين لحظه خاطرات» در 86 صفحه بود که مجموعه شعر كتاب باران باروني مي بارد نمادي از خون شهدا است كه برعكس مي بارد و از زمين به بالا مي رود و همچنين در كتاب آخرين لحظه خاطرات، به رشادت ها و فداكاري هاي جانبازان به ويژه برادر ایشان عليرضا حكاك پرداخته شده است.


ليلا حكاك متولد سال 1336 و داراي مدرك ليسانس ادبيات فارسي است كه از سال 86 شروع به نويسندگي كرده است.

 

وي تاكنون 17 كتاب در موضوعات رمان، شعر، داستان و كودكان تاليف كرده است.

 

 

کد خبر 1211293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha