نرخ سرویس مدارس تصویب شد

لایحه نرخ پیشنهادی سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید به تصویب اعضای شورا رسید که نرخ جدید از سوی سازمان حمل و نقل جهت اجرا ابلاغ می شود .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لاهیجان، در جلسه شورای شهر لاهیجان، لایحه نرخ پیشنهادی سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید بررسی و به تصویب اعضای شورا رسید.

با توجه به صورتجلسه کارگروه ماده 18 ( ستاد سرویس حمل و نقل دانش آموزی ) شهرستان، نرخ پیشنهادی سرویس حمل و نقل دانش آموزی در سال تحصیلی 1402 – 1401 در جلسه شورا بررسی شد.
 

اعضای شورا ضمن تاکید بر رعایت ضوابط و ظرفیت خودروها از سوی رانندگان فعال در این حوزه؛ در اجرای بند 27 ماده 80 قانون شوراها، با نرخ های پیشنهادی موافقت کرد.

سواری به ازای هر دانش آموز در محدوده شهر ماهیانه یک میلیون و ۸۵۰ هزار ریال و خارج از آن بصورت توافقی است. ون  به ازای هر دانش آموز در محدوده شهر ماهیانه یک میلیون و ۳۵۰ هزار ریال خارج از آن بصورت توافقی، مینی بوس به ازای هر دانش آموز در محدوده شهر ماهیانه یک میلیون و ۲۵۰ هزار ریال خارج از آن بصورت توافقی  است.


طبق ماده ۱۸ ، کارگروهی متشکل از شهرداری، آموزش و پرورش و اولیای دانش آموزان و مربیان و رانندگان سرویس مدارس مسئولیت تعیین نرخ کرایه سرویس مدارس را برعهده دارند .


این کارگروه نرخ پیشنهادی کرایه سرویس مدارس را به شهرداری ارائه و این نرخ پس از بررسی به تصویب شورای شهر می رسد.
نرخ جدید سرویس مدارس از سوی سازمان حمل و نقل جهت اجرا ابلاغ می شود .

کد خبر 1211324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha