عزت امروز کشور در این است که قوی باشیم / ولایت پذیری در حاکمیت اسلامی نعمتی بزرگ است

حجت الاسلام آقاجانپور با امروز ایران اسلامی به لحاظ قدرت دفاعی و نظامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد باید در دیگر حوزه ها نیز به این سمت حرکت کنیم و اگر اقتدار دفاعی داشته باشیم دشمن نمی تواند به ما زور بگوید و چشم طمع به این آب و خاک داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، حجت الاسلام سید ضیاءالدین آقاجانپور در سفر یکروزه به استان کرمانشاه، از روند خدمت رسانی و توزیع اقلام مورد نیاز مردم در فروشگاه های زنجیره ای اتکا بازدید کرد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی و نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح افزود: در این بازدید از نزدیک بخش های مختلف را مورد بازدید قرار داده و از نحوه ارائه خدمات در بخش های مختلف فروشگاهی، تأمین و پشتیبانی، خدمات رسانی و تامین اقلام مورد نیاز مردم در فروشگاه زنجیره ای اتکا ابراز رضایت نمود.

 

وی، همچنین ضمن بازدید از انبار کالا و نحوه نظارت بر ارائه و کیفیت اقلام، از لحاظ شدن مباحث فرهنگی در تبلیغات و‌ فضاسازی محیطی این فروشگاه با بهره گرفتن از تصاویر شهدای گرانقدر مدافع حرم استان، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و پیام های اثرگذار فرهنگی در کنار مباحث تبلیغاتی متناسب با ماهیت این فروشگاه تقدیر کرد.

 

حجت الاسلام  آقاجانپور، ایجاد بخش فرهنگی در فروشگاه مرکزی اتکا را که با ارائه کتب ارزشی و مفید در عناوین و موضوعات مختلف دینی، قرآنی، ادبی، فرهنگی، اجتماعی و روانشناسی و همچنین در بحث کتب دفاع مقدس و ادبیات پایداری با لحاظ رده های مختلف سنی به مشتریان ارائه خدمت می کند؛ بسیار اثرگذار خواند.

 

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح،  در ادامه ضمن ابراز رضایتمندی از نحوه ارائه خدمات فروشگاهی توأم با مباحث فرهنگی و تبلیغی، گفت: یکی از نقاط قوت این فروشگاه دیده شدن جایگاه کتاب در سبد خانوار و کمک به توسعه و ترویج کتاب و کتاب خوانی است. 

 

وی اظهار کرد:فروشگاه اتکا وابسته به سازمان اتکا یکی از قدیمی ترین فروشگاه های زنجیره ای کشور و متعلق به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است و کار تأمین نیازمندی های خانوار، در قالب ارائه مواد غذایی و اقلام ضروری مورد نیاز خانواده های نیروهای مسلح و جامعه از مهمترین وظایف فروشگاه اتکا است.

* توفیق امنیت و خدمتگزاری به مردم در نظام ولایی و انقلابی را باید قدر بدانید
 

در ادامه حجت الاسلام آقاجانپور، در جمع فرماندهان ساتا، ودجا و اتکا در استانداری کرمانشاه، تصریح کرد: توفیق امنیت و خدمتگزاری به مردم در نظام ولایی و انقلابی را باید قدر بدانید و از این فرصت برای گره گشایی از مشکلات مردم استفاده کنید.

 

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه مسئولیت امانت است، ابراز کرد: فرصت ها می گذرد، قدر این فرصت های خدمتگزاری را بدانید و برای ارائه خدمت به مردم از لحظه لحظه دوران مسئولیت خود بهره ببرید.

 

وی، با اشاره به تأکید فرماندهی معظم کل قوا بر تقویت قوای دفاعی و قدرت بازدارندگی کشور، خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری(مدظله العالی) همواره بر حرکت مسئولین بر مدار ایران قوی و عزتمند تأکید دارند. 

 

حجت الاسلام آقاجانپور، تأکید کرد: در حوزه اقتصادی نیز باید با مدیریت های خوبی که در دستگاه های اجرایی، قوه قضاییه و قانون گذاری وجود دارد با روحیه انقلابی و جهادی و حاج قاسم وار  وارد میدان شده و به خدمت بپردازند

* خانواده شهدا میراث‌دار فرهنگ اصلی هستند که مدال افتخار و عزت آن بر سینه فرزندان شهید آنان می‌درخشد

در ادامه این سفر همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت حجت الاسلام  سید ضیاءالدین آقاجانپور رئیس عقیدتی سیاسی و نماینده ولی فقیه در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به همراه جمعی از مدیران ارشد ساتا، ودجا و اتکا با حضور در منزل خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان کرمانشاه از آنان سرکشی،  تفقد و دلجویی کرد.

 

همچنین، در دیدار با خانواده معظم سرهنگوی در دیدار با خانواده معظم سرهنگ شهید داریوش نجف زاده از اساتید فقید و شهدای برجسته هوانیروز اقتدار و عظمت ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا دانست و گفت خانواده‌های معظم شهدا حق بزرگی بر نظام و ملت ما دارند.

 
رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و هیئت همراه، در ادامه با حضور در منزل جانباز و بازنشسته ارتش جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام خدرویسی با ایشان دیدار و گفت‌وگو کرده و از خدمات ارزنده وی در دوران دفاع مقدس و دوران خدمت تقدیر کرد.

کد خبر 1211328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha