روایت محتوایی کانون فرهنگی هنری مهدیون البرز در کربلای معلی به سرانجام رسید

فعالان کانون فرهنگی هنری مسجد مهدیون البرز بار دیگر با برپایی نمایشگاه عاشورا و مهدویت در بین الحرمین کربلا، روایت محتوایی از واقعه و حماسه عظیم حسینی را به تصویر کشاندند، روایتی که با استقبال پرشور زائران حسینی همراه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، قریب به گذشت چند سال است که نمایشگاه عاشورا و مهدویت در ایام محرم حسینی در بین الحرمین کربلا با همت فعالان کانون فرهنگی هنری مهدیون کرج برپا می شود.

 

« محمود شفیق» در آخرین شب از حضور این نمایشگاه در کربلای معلی آورده است: وقتی در شب آخر نمایشگاه عاشورا و مهدویت بین الحرمین کربلا ، دستان پر مهر و محبت بالاترین مقام حرم سیدالشهدا را بر شانه ام به همراه چهره خندان و رضایت بخش ایشان (حاج شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت حرم مطهر امام حسین علیه السلام) به نمایندگی از همه خادمین را دیدیم ، خستگی و مصائب چندماه گذشته برای آماده سازی و اجرای نمایشگاه کربلا از جسم و جان همه زحمتکشان و خادمین در آمد.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری مجتمع بین المللی مهدیون می افزاید: انشاءالله رضایت خداوند و حضرت اباعبدالله الحسین ع  و حضرت مهدی عج را نیز فراهم نموده باشیم و بتوانیم کارهای بیشتر و بهتری در جهت معرفت‌افزایی عاشقان اهلبیت انجام دهیم؛ خدایا چگونه شکرگزار و سپاسگزار این همه لطف و عنایت خاص باشیم که زبان و کلام ما قاصر و ناتوان است؟!!!

 

نمایشگاه عاشورایی کانون فرهنگی هنری مهدیون روایت محتوایی سال ۵۶ هجری قمری پیش از زمان حرکت امام حسین(ع) از مدینه را تا کربلای معلی به تصویر کشانده است. 

 

روایت واقعه حماسی روز عاشورای حسینی با موضوع مهدویت و ظهور امام زمان(ع) پیوند می خورد و این مهم تسلی دل های دلدادگان حسینی است. 

 

کد خبر 1211333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha