پوشش اجلاسیه ملی جهادگران فردوس توسط ۸ تیم از صدا و سیما

۸ تیم از واحد های مختلف صدا و سیمای برای پوشش اجلاسیه ملی جهادگران به فردوس اعزام می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه 8 تیم از واحد های مختلف صدا و سیمای خراسان جنوبی برای پوشش این مراسم در فردوس مسقر خواهد شد، گفت: 2 تیم از واحد سیما، 2 تیم از واحد فنی، یک تیم از واحد صدا و سه تیم از واحد خبر مرکز برای پوشش این مراسم همکاری دارند.

 


«علیرضا آینه دار» از  استقرار یک واحد sng  و دو واحد سیار و برقراری خط فیبر نوری با همکاری شرکت مخابرات استان در محل برگزاری مراسم برای پوشش پخش زنده مراسم و ارتباط با شبکه های استانی و سراسری خبر داد و گفت: در کنار پوشش زنده مراسم از شبکه خاوران، برنامه ریزی برای ارتباط زنده با سایر شبکه های سراسری و استانی انجام شده است.

 


وی با بیان اینکه برنامه سازی برای اجلاسیه ملی جهادگران از ماه قبل در شبکه خاوران انجام شده است، گفت: برنامه جهاد خدمت در روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه به صورت زنده از فردوس به روی آنتن شبکه خاوران خواهد رفت.

 


مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: هم استانی ها می توانند در روز 13 شهریور پوشش مراسم اجلاسیه به صورت زنده از سیما و صدای خاوران شنونده و بیننده باشند.

 

 

 

 

کد خبر 1211387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha