مسئولین نباید حقی بالاتر از مردم برای خود قائل باشند

حجت الاسلام قاضی دزفولی گفت: مسئولان باید باور داشته باشند که خدمتگزار مردم هستند و حقی بالاتر از مردم برای خود قائل نباشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام سید محمدعلی قاضی دزفولی» امروز در دیدار فرماندار دزفول و جمعی از کارکنان فرمانداری این شهر به مناسبت هفته دولت ضمن گرامیداشت هفته دولت، با اشاره به میز خدمت ادارات شهرستان دزفول در نمازجمعه اظهار کرد: حضور مسئولان در  نمازجمعه و برگزاری میز خدمت و اینکه مردم احساس کنند مسئولان و مدیران در دسترس هستند و می‌توانند چهره به چهره ارتباط داشته و از نزدیک مطالب و مشکلات خود را مطرح کنند موجب رضایتمندی مردم خواهد بود.

 

امام جمعه دزفول افزود: اگر مردم احساس کنند که محرومیت و مشکلات موجود برای همه است بهتر تحمل می‌کنند ولی اگر احساس کنند تبعیض وجود دارد و عده‌ای نور چشمی هیچ مشکلی ندارند، برایشان قابل هضم و قابل قبول نخواهد بود.

 

وی با اشاره به موضوع عدالت ورزی تصریح کرد: اگر عدالت و مساوات در جامعه حاکم باشد مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی خوش بین و امیدوار خواهند شد.

 

حجت الاسلام قاضی دزفولی به عهدنامه مالک اشتر امیرالمؤمنین(ع) اشاره کرد و ادامه داد: امام علی (ع) در این نامه به مالک اشتر می‌فرمایند مردم یا برادر دینی تو هستند و یا هم نوع تو هستند باید در رفع مشکلاتشان کوشا باشی، این نگاه بالاترین دموکراسی در دنیاست و مسئولان باید چنین نگاهی به مردم داشته باشند.

 

وی با تأکید بر اینکه مردم باید خدمتگزاری مسئولین را لمس کنند گفت: مسئولان باید باور داشته باشند که خدمتگزار مردم بوده و حقی بالاتر از مردم برای خود قائل نباشند، باید همراه مردم بود به گونه‌ای که مردم حس کنند مدیران، خدمتگزار بوده و به فکر حل مشکلات مردم هستند.

 

امام جمعه دزفول خاطر نشان کرد: دشمن در صدد ناامید کردن مردم است و مقام معظم رهبری می‌فرمایند هرکس دانسته یا نادانسته مردم را ناامید کنددشمن است و در زمین دشمن بازی می‌کند.

 

وی اخلاص بیشتر را موجب اثرگذاری بیشتر دانست و یاد آور شد: باید واقعیات جامعه را پذیرفت و به دنبال راه حل مشکلات بود.

 

کد خبر 1211420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha