آمادگی ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه برای جابه‌جایی زوار اربعین حسینی

احمدی ،بابیان اینکه ناوگان اتوبوسرانی کرمانشاه برای جابه‌جایی زوار اربعین حسینی آمادگی لازم را دارد،گفت: وظیفه جابجایی زوار کربلای معلی از داخل شهر قصرشیرین تا مرز خسروی به عهده‌ سازمان حمل و نقل مسافر شهری شهرداری کرمانشاه است.

محمد مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ، با اشاره به جابجایی زوار اربعین حسینی در کرمانشاه، گفت:تمهیدات لازم برای خدمات رسانی حوزه حمل و نقل به زائران اربعین حسینی اندیشیده شده و هماهنگی‌های لازم با اعضای کمیته داخلی حمل و نقل ستاد اربعین سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه به عمل آمده است.

 

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه ،افزود: امکانات و تجهیزات لازم در این زمینه بسیج شده و برنامه ریزی های مناسب نیز برای ارتقا خدمات رسانی به زائران در حمل و نقل صورت گرفته است.

 

وی تصریح کرد: امسال دومين سالی است که پیاده روی زائران اربعین حسینی از طریق مرز خسروی صورت می گیرد، و سازمان حمل‌ و نقل مسافر کرمانشاه برای ارائه بهتر خدمات حملی و نقلی به زائران اربعین حسینی جلسات متعدد و مستمری را با کمیته داخلی حمل و نقل سازمان برگزار کرده است.

 

احمدی خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما در مجموعه سازمان حمل‌ و نقل مسافر این است که با ارائه خدمات خوب و مناسب در حوزه حمل و نقل، زمینه حضور شایسته زائران حسینی در مراسم پیاده روی امسال را فراهم کنیم.

 

کد خبر 1211426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha