چمن مصنوعی آموزشگاه های شهید رضا سلیمانی و معلم در ابهر افتتاح شد

به گفته اسماعیلی، چمن مصنوعی آموزشگاه های معلم و شهید رضا سلیمانی در قالب طرح شهید سلیمانی با هدف بهینه‌سازی فضاهای ورزشی دانش‌آموزی، ایجاد نشاط، شادابی و بالا بردن سواد حرکتی دانش آموزان شهرستان اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به سیاست های عدالت محور دولت سیزدهم در اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و جای دهی مناسب امکانات ورزشی در مدارس جهت سهل الوصول بودن دسترسی این امکانات برای دانش آموزان، طرح شهید سلیمانی در کل کشور اجرا شده است.

 

علی اسماعیلی ادامه داد: در استان زنجان نیز در قالب این طرح 14 زمین چمن مصنوعی، 10 سالن ورزشی و 10 زمین والیبال ساحلی سهمیه استان زنجان بود که با نظارت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اجرای این طرح ها از خرداد ماه در مناطق مختلف استان آغاز شده است.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان عنوان کرد: این طرح در زمینی به مساحت 645 متر مربع با اعتباری بالغ بر 450 میلیون تومان و با مشارکت بخش دولتی و خیرین گرامی احداث شده است.

 

اسماعیلی در ادامه به طرح شهید خرازی در راستای شعار عدالت اجتماعی دولت اشاره کرد و عنوان کرد: طرح آزادسازی و مردمی سازی مجموعه‌های ورزش منتخب در سطح استان انجام شده است.

 

وی با اشاره به فواید ورزش در سلامت جسم و روح دانش آموزان و کاهش بسزای آسیب‌های اجتماعی گفت: برای پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر و کاهش آسیب‌های اجتماعی برای نسل آینده طرح شهید خرازی  ایده بسیار مناسبی بوده است و رابطه  و حس رقابت ورزشی خوبی که بین پدر و مادر با فرزندان ایجاد می شود سبب سلامت روح و روان خانواده ها خواهد شد.

 

این مسئول افزود: فضای ورزشی در روزهای پنج شنبه در اختیار دانش آموزان دختران و مادران آنها و روزهای جمعه در اختیار پسران و پدران آنها به صورت صد در صد رایگان قرار می‌گیرد.

کد خبر 1211577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha