گلزار مطهر شهدای شهر سفیددشت به مناسبت هفته دولت گلباران شد

نفر گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت امیرالمؤمنین (ع) مسجد جامع سفید دشت همزمان با هفته دولت با حضور در گلزار شهدا قبور مطهر شهدای این شهر را غبارروبی و گلباران کردند.

«سميه نفر» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، اظهار داشت: اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت امیرالمؤمنین (ع) مسجد جامع سفیددشت همزمان با هفته دولت با حضور در گلزار شهدا قبور مطهر شهدای این شهر را غبارروبی و گلباران کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «حضرت امیرالمؤمنین (ع)» مسجد جامع سفیددشت ادامه داد: این برنامه فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنایی نسل امروز با راه و آرمان شهدا است.

 

وی ابراز کرد: اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت امیرالمؤمنین (ع) مسجد جامع سفید دشت با حضور در گلزار شهدا اقدام به عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا و با قرائت فاتحه و زمزمه دعای فرج برای تعجیل در فرج حضرت مهدی (عج) دعا کردند.

 

نفر گفت: مقام معظم رهبری در منویات خود تاکید بر کار فرهنگی برای معرفی زندگینامه و سبک زندگی شهدا دارند و فرموده اند که «زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست» و این اقدام باید یادآور عمل به این فرازها باشد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «حضرت امیرالمؤمنین (ع)» مسجد جامع سفیددشت ادامه داد: برگزاری محافل انس با قرآن کریم و ذکر صلوات از دیگر برنامه های فرهنگی به همین مناسبت در کانون «حضرت امیرالمؤمنین (ع)» سفید دشت بود.

 

کد خبر 1211599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha