حضور ناوگان امدادی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی در عتبات عالیات

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، از اعزام ناوگان امدادی جمعیت هلال احمر به عراق در قالب ۱۲ نیروی عملیاتی با هدف پوشش امدادی و خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) در مراسم اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «ابوالفضل محبان» از اعزام ناوگان امدادی جمعیت هلال احمر به عتبات عالیات با هدف پوشش امدادی و خدمت رسانی به زائران مراسم اربعین حسینی خبر داد و گفت: ۶ دستگاه خودرو شامل سه دستگاه خودروی سنگین و سه دستگاه خودروی سبک آمبولانسی تریلی عازم کشور عراق شد.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی عنوان کرد: ۱۲ نفر از نیرو های عملیاتی نیز به همراه این کاروان امدادی ارائه خدمات امدادی به زائرین حضرت سیدالشهدا در ایام اربعین را برعهده خواهند داشت.

 

محبان همچنین اظهارکرد: تیم پهپادی جمعیت هلال احمر استان نیز با استقرار در مرز مهران، به هماهنگی عملیات امدادی یاری رسانی خواهند داشت.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی همچنین به حضور تیم عملیاتی هلال احمر در کنگره بین المللی سلامت در اربعین با محوریت سوانح و حوادث در اربعین و راهنمای پیشگیری از آن و تقویت تمهیدات بهداشتی درمانی در مرزهای مشترک ایران و عراق اشاره کرد و افزود: در این کنگره تیم های بهداشت و درمان، تیم های پشتیبانی و خدمت رسانی به زائران حسینی آموزش های مربوطه را گذراندند.

 



 

کد خبر 1211600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha