برگزاری رزمایش جهادگران دامپزشک در خراسان جنوبی

اصغرزاده با بیان اینکه رزمایش جهادگران دامپزشکی با حضور ۱۵۳ جهادگر دامپزشک بومی و غیربومی برگزار می شود، گفت: در رزمایش جهادگران دامپزشک، ۱۱۵ منطقه روستایی و عشایری در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی از این رزمایش بهره مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «محمد اصغرزاده» امروز (۱۰ شهریور) در راستای برگزاری اجلاسیه ملی جهادگران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جمعه ۱۱ شهریور ماه رزمایش جهادگران دامپزشک در خراسان جنوبی با حضور مسئولان کشوری و استانی آغاز می شود.

 

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: در راستای برگزاری این رزمایش ۱۵۳ جهادگر دامپزشک بومی و غیر بومی دراستان خراسان جنوبی حضور خواهند داشت و  ۱۱۵ منطقه روستایی و عشایری در ۱۱ شهرستان خراسان جنوبی از برکات این رزمایش بهره مند خواهند شد.

 

وی با اشاره به اینکه رزمایش جهادگران دامپزشک با هدف رسیدگی به وضعیت دام ها و تامین سلامت مردم مناطق محروم استان برگزار می شود، گفت: رزمایش جهادگران دامپزشک خراسان جنوبی در راستای برگزاری رزمایش جهاد مقدس و در آستانه اجلاسیه ملی جهادگران قرار دارد.

 

مدیرکل دامپزشکی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ۴۰ اکیپ از خراسان جنوبی در رزمایش جهادگران دامپزشک حضور دارند، بیان کرد: در اجرای این رزمایش نهادهای بسیج سازندگی، استانداری، دامپزشکی، امور عشایری، بسیج عشایری و بسیج مهندسین کشاورزی خراسان جنوبی همکاری دارند.

 

اصغرزاده در پایان عناون داشت: اکیپ های حاضر از خراسان جنوبی در این رزمایش متشکل از ۱۲ اکیپ غیربومی و ۲۸ اکیپ بومی هستند و در این اکیپ ها دکتر دامپزشک، کارشناس دامپزشک، کاردان، تکنسین و ناظر شرعی است حضور دارند.

 

 

کد خبر 1211635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha