پایان رقابت های فوتسالی کانون «دوستان ‌آسمانی» با شرکت ۲۱ تیم از بچه های مسجد

گواهیان گفت: رقابت های فوتسال جام «شهید قاسم سلیمانی» کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» با حضور ۲۱ تیم شرکت کننده از بچه های مسجد به کار خود پایان داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: یک دوره مسابقات فوتسال ویژه بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم با اشاره به اینکه این رقابت ها به صورت دوره ای برگزار شد، افزود: این مسابقات با هدف ایجاد وحدت، صمیمت، انسجام و رقابت سالم میان بچه های مسجد، همچنین ایجاد طراوت، نشاط و سرزندگی تدارک دیده شده است.

 

وی بیان کرد: در این مسابقات ۲۱ تیم حضور دارند که در مجموع بیش از ۲۰۰ نفر از بچه های مسجد در قالب تیم های نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به رقابت پرداختند.

 

گواهیان با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات با گرامی داشت «شهید حاج قاسم سلیمانی»، برگزار شده است، اظهار کرد: در پایان نیز به تیم های برتر جوایزی اهدا شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت ها تیم «گروه امام حسین (ع)» در مقطع نونهالان، تیم «گروه حضرت عبدالله (ع)» در مقطع نوجوانان و تیم «شهید ایمان خزایی نژاد» در مقطع بزرگسالان به مقام قهرمانی دست یافتند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم در پایان با قدردانی از عوامل برگزار کننده این مسابقات، گفت: توجه به ورزش به عنوان عاملی برای سلامت و تندرستی و همچنین تمرین کار گروهی یکی از اموری است که همواره مد نظر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» قرار گرفته است.

کد خبر 1211644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha