وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مازندران سفر می‌کند

جوادی گفت: «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای حضور در آئین افتتاح تالار مرکزی ساری از پروژه های هفته دولت فردا وارد مازندران می‌شود.

«حسین جوادی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر ، از سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان علوی تبار مازندران خبر داد و اظهار کرد: تالار مرکزی ساری فردا(۱۱شهریور) با حضور «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت .

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: این تالار که عملیات احداث آن از سال ۱۳۸۶ آغاز شد که ۱۳۰ میلیارد تومان در سالهای قبل برای این طرح هزینه شد و اخیرا نیز ۸۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه بزرگ تخصیص یافت که با این مبلغ که از اعتبارات سفر ریاست جمهوری است این تالار تکمیل شد.

 

جوادی با بیان اینکه زیر بنای این طرح بزرگ ۱۲ هزار و ۹۶۷ متر مربع است، تصریح کرد: تالار مرکزی ساری از نظر زیبایی، استاندارد و امکانات فیزیکی از بهترین مراکز فرهنگی و هنری کشور می باشد.

 

وی گفت: این ابر مجتمع دارای سه سالن اختصاصی سالن آمفی تئاتر  با ظرفیت ۶۰۱ صندلی، سالن موسیقی با ظرفیت  ۱۵۸ صندلی و سالن سینما با ظرفیت ۱۸۷ صندلی، کارگاه های آموزشی، کارگاه های ساخت دکور، کلاس های آموزشی، دفاتر انجمن های مختلف فرهنگی شامل موسیقی و تئاتر، هنرهای تجسمی و همچنین مکان های رفاهی شامل کافی شاپ و نمازخانه، نگارخانه و کتابخانه و فضاهای اداری، خدماتی و تاسیساتی است.

 

جوادی با بیان اینکه ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای ساری و حضور در بیت شهید ولی نژاد از دیگر برنامه های سفر یک روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به مازندران می باشد، افزود: دیدار با هنرمند جوان «علیرضا مطلبی» دیدار با«سیدمحمود حسینی پور» استاندار مازندران و نشست با خبرنگاران نیز در برنامه سفر وزیر محترم جانمایی شده است.

کد خبر 1211698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha