دیده نشدن توانمندی‌ها و دستاوردهای ملت ایران هدف دشمنان است

سردار جوانی گفت: دشمنان همواره در تلاش برای دیده نشدن توانمندی‌ها و دستاوردهای ملت ایران هستند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان؛ سردار «یدالله جوانی» در نشست تخصصی جهاد تبیین با اشاره به اینکه دشمنان همواره در تلاش برای دیده نشدن توانمندی‌ها و دستاوردهای ملت ایران هستند گفت: حدود ۱۶۰ کانال ماهواره‌ای سعی در دوری مردم از نظام و رهبری دارند و آن‌ها می‌خواهند با تصویرسازی‌های دروغین و کاذب و ارائه اسلام اموی؛ اسلام نبوی را در ذهن‌ها مخدوش کرده و بذر یأس و نامیدی و بدبینی را در دل مردم بپاشند.

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابراز خرسندی از اینکه امروزه جمهوری اسلامی از بسیاری مخاطرات همچون اقدام نظامی علیه کشور ، بازدارندگی اقتصادی و... که می تواند کشورها را به نابودی بکشاند، عبور کرده است افزود: با توجه به اینکه در تقابل دو جبهه حق و باطل، دشمن بسیاری از ابزارهای خود را ناکارآمد دانسته بنابراین تلاش می‌کند تا با استفاده از ابزار جنگ شناختی و نرم وارد میدان شود.

 

وی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان نظام اظهارداشت: ولی امر مسلمین امر به جهاد تبیین نموده اند و همه وظیفه داریم تا در این راستا گام برداریم.‌

 

جوانی از انقلاب اسلامی به مثابه انقلابی تمدن‌ساز یاد وبیان کرد: رمز و راز دشمنی ظالمان و مستکبران با ملت ایران آن است که قیام ‌ملت ایران برپایه توحید بوده و تمدن ساز است.

 

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه جهاد باید رنگ مردمی به خود بگیرد گفت: دشمنان تلاش می‌کنند ریشه تمام مشکلات کشور را در انقلاب اسلامی معرفی کنند و از این‌رو همه ما وظیفه داریم توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی کنیم و همچون سردار سلیمانی حق جهاد را به خوبی ادا کنیم.

 

وی تصریح کرد:سردار سلیمانی به عنوان یک الگوی بزرگ حقیقتا مرد میدان بود و در طی عمر موثر خویش ، حق جهاد را ادا به درستی ادا کرد.

 

جوانی در رکاب رهبری بودن را زمینه ی سعادت عنوان کردوافزود: خوشبختانه رویکرد دولت آیت الله رئیسی رویکرد دولت سیزدهم احیای امید و اعتماد در بین مردم نسبت به نظام و انقلاب است.

کد خبر 1211699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha