افتتاح ۳ پروژه با حجم سرمایه گذاری ۵۶۰ میلیارد ریال

اسکندری از افتتاح و بهره برداری از سه پروژه سرمایه گذاری، تولیدی و صنعتی منطقه آزاد اروند با حجم سرمایه گذاری ۵۶۰ میلیارد ریال و اشتغال زایی مستقیم و غیر مستقیم برای ۱۲۰ نفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «محمدرضا اسکندری» امروز (پنج شنبه ۱۰ شهریور) در آئین بهره برداری از سه پروژه سرمایه گذاری، تولیدی و صنعتی منطقه آزاد اروند که با حضور معاون اول رئیس جنهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار کرد: این پروژه ها با حجم سرمایه گذاری بالغ بر ۵۶۰ میلیارد ریال و اشتغال (مستقیم وغیرمستقیم) بیش از ۱۲۰ نفر افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند افزود: این پروژه ها شامل تولید مقاطع فولادی (نبشی)، لوله تک جداره از جنس پلی اتیلن و لوازم یدکی خودرو هستند.

 

وی خطاب به معاون اول رئیس جمهور، تصریح کرد: علاوه بر پروژه‌ها، ۹ پروژه صنعتی - تولیدی دیگر نیز در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید که حجم سرمایه گذاری هشت پروژه آن معادل ۲ هزار و ۳۸۴ میلیارد ریال خواهد بود و اشتغالی بالغ بر ۶۳۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد خواهد کرد.

 

اسکندری پیشرفت فیزیکی این طرح ها را بیش از ۹۰ درصد اعلام کرد و ادامه داد: پروژه دیگر تولیدی ما در اروند ابر پروژه فولاد جهان آرا است که با حجم سرمایه گذاری ثابت بالغ بر ۴۵۰ میلیون یورو و سرمایه در گردشی معادل ۲۰ هزار میلیارد ریال خواخد بود.

 

وی خاطر نشان کرد: ماحصل این پروژه اشتغالی بالغ بر سه هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم است.

 

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در پایان یاد آور شد: از توجه و نگاه ویژه رئیس جمهور و دولت مردمی و جهادی سیزدهم به شهرستان های آبادان وخرمشهر و نیز تشکیل کار گروه توسعه این ۲ شهرستان با دستور مستقیم رئیس دولت سیزدهم تقدیر و تشکر می‌کنم و توفیقات روز افزون را برای همه دولت مردان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی از خدواند منان مسئلت دارم.

 

 

 

کد خبر 1211715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha