می توانیم غنی سازی ۶۰ درصدی را به ۹۳ درصد برسانیم/ جراحی اقتصادی مهمترین کار دولت سیزدهم بود

سردار کوثری با حضور در استان البرز و اعلام این مطلب که اگر جراحی اقتصادی در کشور انجام نمی شد با مشکلات جدی مواجه بودیم، گفت: غنی سازی ۶۰ درصدی را می توانیم به ۹۳ درصد برسانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار محمداسماعیل کوثری» با حضور در آیینی که به مناسبت هفته دولت پنجشنبه (۱۰ شهریور) در تالارشهیدان نژاد فلاح برگزار شد گفت: ایران اسلامی به دنبال بمب اتمی نیست، ایران می تواند غنی سازی ۶۰ درصدی را به ۹۳ درصدی برساند. 

 

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی از نتایج مصوبه مجلس و هماهنگ شدن آن با دولت در خصوص غنی سازی این بود که دشمنان متوجه اشتباه خود شدند و طرح مذاکره را مطرح کردند.

 

وی اظهار کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اروپا همچون گذشته در منطقه خاورمیانه جایی ندارند، همپیمانان ایران از موشک، پهباد، انواع و اقسام ابزار اقتداری بهره مند هستند. 

 

دولت سیزدهم اقتصاد را وابسته به مذاکره نکرد

 

به گفته وی، جراحی اقتصادی که دولت سیزدهم به آن اقدام کرد با توجه به شرایط اقتصادی و افزایش نرخ هزینه ها در شرایط سخت انجام شد؛ اقتصاددان ها نسبت به این رویداد اقتصادی خوش بین هستند. 

 

کوثری تصریح کرد: دولت سیزدهم اقتصاد را وابسته به مذاکره نکرد؛ مسئله انرژی هسته ای در دولت قبل به سرانجام رسیده بود و در این خصوص ایران به تعهدات خود پایبند بود ولی شاهد بودیم که آمریکایی ها به تعهدات خود عمل نکردند.

 

وی با اشاره به هفته دولت و اهمیت تکریم از مسئولان در مسیر خدمت رسانی به مردم اظهار کرد: از خدمت گذاران مردم که با ایجاد روحیه امید آفرینی در میان مردم تلاش می کنند تقدیر و قدردانی می کنیم. 

 

کوثری بیان کرد: استکبار تمام تلاش و همّ خود را بر این گذاشته تا با رسانه های مجازی و دست نشانده خود نگذارند اقدامات و توانمندی های ایران اسلامی در مسیر رشد نشان داده شود. 

 

نماینده مردم تهارن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مذاکرات این دوره با دوره های گذشته متفاوت است، این مرتبه ایران است که قواعد و چارچوب های مذاکره را مشخص می کند. 

 

 

 

 

 

کد خبر 1211721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha