ارائه آخرین توانمندی ها و دستاوردها در نمایشگاه بین‌المللی خودرو

صیفی گفت: با هدف معرفی پتانسیل های تولید کنندگان داخلی،ایجاد رقابت و برقراری ارتباط مناسب‌ میان پژوهشگران، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و عرضه و ارائه آخرین توانمندی ها و دستاوردها بیست و دومین دوره نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد آغاز به کار کرد.

«سعیدصیفی» در گفتگو با خبرگزاری شبستان از مشهد، بیان کرد: با هدف معرفی پتانسیل های تولید کنندگان داخلی،ایجاد رقابت و برقراری ارتباط مناسب‌میان پژوهشگران، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان و عرضه و ارائه آخرین توانمندی ها و دستاوردها و بررسی و ایجاد فرصت های همکاری و سرمایه گذاری و معرفی پتانسیل های موجود در بحث اشتغال آفرینی در بخش خودرو ، بیست و دومین نمایشگاه خودرو فعالیت خود را در مشهد آغاز نمود.

 

رئیس انجمن برگزار کنندگان نمایشگاه های بین المللی ایران اضافه کرد: در این نمایشگاه که تاشنبه 12شهریور ادامه خواهد داشت شرکت هایی از اقصی نقاط کشور محصولات خود را در فضایی به مساحت 20هزارمترمربع ازسالن های نمایشگاه بین المللی در معرض نمایش وبازدید شهروندان مشهدی و بازدیدکنندگان از مناطق مختلف کشور خواهند گذاشت.


وی تصریح کرد: در این نمایشگاه شرکت هایی از استان های خراسان رضوی، تهران ،سمنان،فارس، مازندران، اصفهان، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی،کرمان،قزوین،حضور دارند.


صیفی با اشاره به سطح اشتغال بالایی که حوزه خودرو و صنایع وابسته به آن در سطح کشور ایجاد کرده اند ،خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که بیست و دومین دوره خود را آغار کرده است ،شرکت ها و مجموعه های خودرویی ،تولیدکنندگان خودروهای سبک وسنگین و خودروهای کلاسیک فعالیت دارند.


شایان ذکر است علاقه مندان می توانندازتاریخ 9تا 12شهریور، همه روزه از ساعت 16تا 22از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.


گفتنی در مراسم افتتاح این نمایشگاه ،دکتر«محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس‌جمهور ،«نظری»استاندارخراسان رضوی ،«چمندی»معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ،«رجبی»رییس سازمان صنعت ,معدن و تجارت خراسان رضوی ،اقایان «حاجی بگلو»،«علیزاده»،«حسامی»،«کریمدادی»،«طهوریان عسکری»،«ناصحی» و«دبیریان»،اعضای شورای اسلامی شهر مشهد،«مومنی»معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد و جمعی از مدیران بخش های دولتی و خصوصی ،اصحاب رسانه و فعالان حوزه خودرو حضور داشتند.

 

کد خبر 1211730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha