جریان سازی برای خدمت به محرومین در جامعه از وظایف خادمیاران است

حجت الاسلام حمید بامری گفت: جریان سازی برای خدمت به محرومین در جامعه از وظایف خادمیاران است که الحمدلله در جای جای کشور این شبکه نورانی و تاثیر گذار راه افتاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عصر امروز (۱۰ شهریور) کارگاه آموزشی دوره ضمن خدمت مسئولین و رابطین کانون های محله ای و تخصصی خادمیاران رضوی شهرستان های جیرفت، عنبرآباد و رودبار در سالن اجتماعات فرمانداری عنبرآباد برگزار شد.

 

حجت الاسلام «حمید بامری» در این کارگاه آموزشی، گفت: خدمت رسانی به مردم از نشانه های مردان خدا است و این از راه های رسیدن به کمال و اهداف والای انسانی است که مصادیق آن در قرآن و روایات مکرر بیان شده است.

 

امام جمعه عنبرآباد افزود: طبق حدیثی گرانبها از امام هشتم، ثمره خدمت به مردم توسط بندگان مخلص خدا، فردای قیامت رهایی از سختی ها و گرفتاری ها است و این جایگاه رفیع خدمت به خلق است.

 

وی عنوان کرد: جریان سازی برای خدمت به محرومین در جامعه از وظیفه خادمیاران است که بحمدلله در جای جای کشور این شبکه نورانی و تاثیر گذار راه افتاده است.

 

حجت الاسلام بامری ابراز کرد: این شبکه به لطف امام رئوف، امروز منشا خیرات و برکات زیادی بوده است که باید این لباس متبرک در عرصه جهاد و خدمت قدر دانسته شود.

 

امام جمعه عنبرآباد ضمن تشکر از مجموعه خادمیاران رضوی در شهرستان عنبرآباد، خاطرنشان کرد: در این شهرستان با همدلی و اخلاص، مجموعه خادمیاران کارهای بسیار شاخص و ارزشمندی را انجام داده اند.

 

وی اظهار کرد: در عرصه های مختلف اجتماعی، فرهنگی و ... دغدغه های مهم با بکارگیری ظرفیت های مردمی باید مرتفع شود.

 

«کرامت نوزایی» مسئول خادمیاران رضوی شهرستان عنبرآباد در خاتمه، به بیان گزارشی از اقدامات انجام شده توسط کانون های ۱۹ گانه تخصصی و ۹ گانه محله ای در شهرستان عنبرآباد پرداخت.

 

همچنین در  این مراسم، از لیلی رییسی نسب، به پاس زحمت بافتن پرچم منقش به آرم آستان قدس رضوی، از سوی دبیرخانه کانون خادم یاران رضوی استان کرمان تجلیل شد.

 

گفتنی است؛ این کارگاه با حضور مسئولین استانی کانون های خادمیاران رضوی، امام جمعه عنبرآباد، فرماندار، معاون سیاسی امنیتی، مسئول خادمیاران رضوی شهرستان عنبرآباد برگزار شد.

کد خبر 1211737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha