انتشار ۵۵٠ عنوان کتاب توسط نویسندگان گلستانی/ بیش از ١٧ هزار جلد کتاب به مراکز فرهنگی اهدا شد

رعیت از چاپ و نشر ۵۵۰ عنوان کتاب به تعداد ۲۸۴ هزار و ۷۸۰ نسخه از سوی اهالی قلم و ناشران استان گلستان در یکسال گذشته خبر داد.

«محمد رعیت» به مناسبت روز ملی صنعت چاپ به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: از ابتدای شهریور سال گذشته تا کنون، 550 عنوان کتاب به تعداد 284 هزار و 780 نسخه در بخش ها و موضوعات مختلف از سوی اهالی قلم و ناشران استان گلستان تحریر، چاپ و روانه‌ بازار شده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: به منظور حمایت از خرید و چاپ آثار نویسندگان گلستانی، یک‌میلیارد و یک‌صد و ۶٠ میلیون ریال اعتبار در مدت یک‌سال گذشته تخصیص یافته است.


وی از اهدای 17 هزار و 832 جلد کتاب به کتابخانه‌های عمومی، کتابخانه‌های مدارس، موسسات فرهنگی و هنری دارای مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، پایگاه‌های بسیج و گروه‌های جهادی در سراسر استان گلستان در این مدت خبر داد.

 

رعیت با اشاره به برنامه های ارشاد گلستان در حوزه چاپ و نشر کتاب، گفت: در راستای حمایت از صنعت چاپ و نشر کتاب در سال جاری ارشاد به دنبال اقدام‌های جدی‌تر برای جلوگیری از فروش کتاب‌های افست و قاچاق و خارج از چرخه قانونی کتاب لست.

 

کد خبر 1211751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha